۰
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
توصیه سخنگوی بانک تجارت به مشتریان هنگام حضور در شعب بانک ها

برای سلامتی خود و پرسنل بانک از ماسک استفاده کنید

بهره مندی از خدمات غیر حضوری بانک ها و استفاده از ماسک هنگام مراجعه به شعب از راه حل های عملیاتی برای قطع زنجیره وکرونا محسوب می‌شود.
برای سلامتی خود و پرسنل بانک از ماسک استفاده کنید
به گزارش اخباربانک, احمدی آذر رئیس اداره روابط عمومی و سخنگوی بانک تجارت در پی تداوم شیوع ویروس کرونا و الزام سراسری مبنی بر استفاده از ماسک گفت: از مشتریان گرامی که برای انجام کارهای بانکی به شعب مراجعه می‌کنند، درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و پرسنل بانک که همواره آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند، پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی را بر اساس دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا احیانا ناقل و یا دریافت کننده این ویروس نباشند.

سخنگوی بانک تجارت افزود: همکاران ما در شعب با رعایت کامل توصیه های بهداشتی از مشتریانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کننداستقبال می‌کنند اما با این وجود به مشتریان توصیه می‌کنیم با بهره مندی از خدمات غیرحضوری بانک‌ها گامی موثر در مسیر قطع زنجیره شیوع کرونا بردارند.

احمدی آذر با اشاره به اقدامات این بانک در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت : بانک تجارت پروتکل های بهداشتی را متناسب با فعالیت حرفه‌ای در بانک به صورت سراسری به تمامی شعب و واحدهای ستادی ابلاغ کرده و استفاده از ماسک را برای تمامی کارکنان خود در شعب و محیط اداری الزامی کرده است. استفاده از پوشش پلاستیکی جداکننده محیط مشتریان از کارکنان، توزیع مواد ضدعفونی، بهداشتی و دستکش بین کارکنان از دیگر اقدامات بانک تجارت در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی افزود: محیط شعب بانک تجارت نیز با هدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به‌طور مرتب ضدعفونی و پاکسازی می‌شود و همچنین با هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمع افراد، جلسات و همایش‌های بانک به صورت وب کنفرانس و غیرحضوری برگزار می‌شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcd5k05.yt0kz6a22y.html
تازه ترین اخبار