تست کرونا برای تمام کارکنان گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد

17 تير 1399 ساعت 14:53

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و به منظور حمایت از سلامتی کارکنان، تست رایگان کرونا را برای تمام نیروهای تحت پوشش انجام دادند.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، همچنین به منظور حفظ سلامت کارکنان، همه روزه علاوه بر توزیع رایگان ماسک بین شاغلان بخش های مختلف، مواد ضدعفونی دست ها نیز در تمام طبقات گذاشته شده است.
 
از سوی دیگر، ضدعفونی کردن سطوح در تمام طبقات ساختمان های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به صورت مرتب انجام می شود.
 
از دیگر اقدامات گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در زمینه مقابله با ویروس کرونا، تست کارکنان و ارباب رجوع توسط دستگاه تب سنج همراه با توزیع رایگان ماسک در هنگام ورود به ساختمان ها است که از اسفندماه سال گذشته تاکنون در حال انجام است.
 
در شعب بانک گردشگری در سراسر کشور نیز مشتریان بانک ها هنگام ورود به شعبه با دستگاه تب سنج، تست می شوند و مواد ضدعفونی دست نیز در اختیار آنان قرار می گیرد.
 
همچنین پزشک معتمد گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به صورت مستمر همه امور پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و سلامت کارکنان را به طور مرتب رصد می کند.
 
این گزارش حاکیست: گروه مالی گردشگری از ابتدای اسفندماه 98 همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون همواره رعایت تمام پروتکل های بهداشتی را در شرکت های تابعه و همچنین بانک گردشگری در سراسر کشور به اجرا گذاشته است.


کد مطلب: 75493

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/75493/تست-کرونا-تمام-کارکنان-گروه-مالی-گردشگری-بانک-انجام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com