۰
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

نتیجه مجمع سالانه پتروشیمی نوری مشخص شد

مجمع سالانه شرکت پتروشیمی نوری برگزار و طی آن ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۱۰۰۰ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.
نتیجه مجمع سالانه پتروشیمی نوری مشخص شد
به گزارش اخباربانک، مجمع سالانه شرکت پتروشیمی نوری صبح امروز با حضور 84.8 درصدی سهامداران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 11377 ریال سود محقق شده هر سهم، 10 هزار ریال معادل 88 درصد سود نقدی توزیع شود.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از یک مرداد به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب بانکی معرفی شده واریز می شود. سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا سهامدارانی که سود مصوب مجمع سال گذشته را دریافت نکردند می‌توانند از یک شهریور به بعد با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک تجارت و با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

سود سهام صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها از یک شهریور به بعد با درخواست کتبی و ارائه مجوز فعالیت، آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به صندوق سبد پرداخت خواهد شد. همچنین سود سهامداران حقوقی از طریق واریز به حساب بانکی در مهلت قانونی و با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز واریز می شود.

بنابراین گزارش، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک 71.8 درصدی این شرکت بورسی محسوب می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcb9abz.rhbszpiuur.html
تازه ترین اخبار