۰
روزنامه جام جم در یادداشتی به ویدئوی صف خرید برای دلار ۲۲هزارتومانی در تهران واکنش نشان داد.

انتشار ویدئویی از هجوم مردم برای خرید دلار در پاساژ فردوسی تهران ( محل استقرار صنف صرافان) بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

این روزنامه نوشت:
* با ذهن سی‌و پنج سالگی‌ات اگر بی‌صدا ببینی فکر می‌کنی ویدئویی است از آمریکا در شب بلک فرایدی و هجوم خلق ا... برای خریدهایی با تخفیف بسیار بالاو این‌ها می‌دوند تا سهم و نصیب بیشتری داشته باشند!

* چه کسانی که در قاب دوربین هستند و از پله‌ها سرازیر می‌شوند و یکی‌شان هم زمین می‌خورد و چه کسانی که پشت دوربین‌اند و لمیده با خنده‌هایی حال بد کن، حواسشان هست که این سکانس طلایی را کامل و جامع فیلمبرداری کنند و چیزی از دست ندهند.

* قصه چیست؟ ویدئو تکه فیلمی است از هجوم مردم به پاساژی که قطب فروش ارز و محل تجمع صرافی‌هاست . اول صبح کاری است. مردم پشت در هستند که ارز بخرند. در که باز می‌شود می‌ریزند برای خرید ارز! به قیمت است؟ نه هیچ‌کس ظاهرا خبر ندارد. مردم هجوم بردند د دلار بخرند. چقدر؟ نهایت 2000 دلار.!

* آیا این مردم محکومند؟ خیر. مقصرند؟ ممکن است. صراف وقتی ببیند دلاری که 22هزار تومان است و اینطور مشتری‌ دارد که خودش را از روی پله‌ها پرت می‌کند پایین، می‌تواند فردا دلار را 23 هزارتومان روی تابلوهای پشت شیشه مغازه‌ بنویسد و یک قصه بی‌انتها را رقم بزند.
https://akhbarbank.com/vdcgtt9u.ak9nu4prra.html
تازه ترین اخبار