۰
مدیرعامل بانک سینا در جمع همکاران استان گلستان بر لزوم تخصیص بهینه منابع جهت سودآوری بیشتر و تامین رضایت مشتریان به ویژه سهامداران تاکید کرد.
به گز ارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در سفر خود به شهر گرگان، ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان شعب این بانک افزود: خوشبختانه بسترها و ساختارهای مناسبی در این بانک وجود دارد که استفاده بهینه از آن می تواند در تسهیل و تسریع حرکت بانک به سمت تعالی و ارتقاء عملکردها موثر باشد.
 
وی افزود: از جمله امتیازات بانک سینا، تنوع در ارائه خدمات و کیفیت بالای آن به ویژه در بخش بانکداری الکترونیک و همچنین سبد تسهیلات از جمله طرح پزشکان است که توجه ویژه به این ظرفیت ها و معرفی بهینه آن به هموطنان به ویژه با اختیار عملی که به روسای شعب داده شده، می تواند زمینه ساز رشد و سودآوری بیشتر بانک باشد.
 
مدیرعامل بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود، بازاریابی هدفمند و تعامل با شرکت های حقوقی به ویژه شرکت های بنیادی را عاملی مهم در توسعه زنجیره ارزش بانک دانست و گفت: تعامل و همکاری با شرکت های حقوقی، از یکسو سبب تمرکز بیشتر فعالیت شعب بر ارائه بهینه و مطلوب خدمات با ارزش افزوده بیشتر جهت مشتریان خواهد شد و از سوی دیگر به واسطه همکاری این شرکت ها با مشتریان متعدد، زمینه ورود مشتریان جدید به بانک فراهم خواهد شد. بنابراین همکاران باید ظرفیت ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند.
 
دکتر ایمانی در ادامه رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه یکی از شاخص های مهم عملکردی بانک سینا، نرخ پایین مطالبات معوق است و این امر نشان از دقت نظر، توجه و آینده نگری همکاران بانک دارد که با استانداردها و چارچوب های بهداشت اعتباری، آشنا هستند و به خوبی آن را در فرایند تخصیص منابع رعایت می کنند و این امر جای تقدیر دارد.
 
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا در جریان سفر به استان گلستان، از تمامی شعب و باجه های بانک در این استان بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را در راستای پیشبرد بهینه عملکردها صادر کرد. معاونین شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و فناوری اطلاعات نیز در این سفر حضور داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcaoyn0.49nmi15kk4.html
تازه ترین اخبار