۰
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹

زمان عرضه اولیه "ولپارس" قطعی شد

زمان و شرایط عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام لیزینگ پارسیان مشخص شد تا این شرکت ۲۰۰ میلیارد تومانی چهارشنبه این هفته ، عنوان دار هشتمین شرکت جدید سال شود.
به گزارش اخباربانک، درحالی چهارشنبه هفته گذشته 15 درصد سهام سرمایه گذاری سیمان تامین به عنوان هفتمین شرکت جدید در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شد که قرار بود چهارشنبه این هفته 18 تیر نیز سهام زر ماکارون واگذار شود اما طبق برنامه ، لیزینگ پارسیان در بازار دوم معاملات بورس حاضر می شود .

به این ترتیب، 20 درصد از سهام "ولپارس" معادل 400 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 300 سهم با دامنه قیمت 300 تا 320 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد .

طبق بررسی های بورس پرس، لیزینگ پارسیان با 81 نیروی انسانی دارای سرمایه 200 میلیارد تومانی است و 100 درصد سهام آن به گروه مالی پارسیان تعلق دارد. انجام عملیات لیزینگ، خرید و فروش اوراق بهادار به منظور مدیریت نقدینگی و مشارکت در تامین سرمایه هرگونه شرکت در شمار فعالیت ها محسوب می شود.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام 7 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا و سرمایه گذاری سیمان تامین به ترتیب در 20 و 27 فروردین، 10 و 31 اردیبهشت ، 7 خرداد ، 4 و 11 تیر عرضه اولیه شده اند و لیزینگ پارسیان هشتمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.
 
https://akhbarbank.com/vdcexe8f.jh8npi9bbj.html
تازه ترین اخبار