۱
۱
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴
کرونا در کمین کارمندان بانک است!

کارت به کارت در خودپردازها را به ۱۰ میلیون تومان برگردانید!

خواسته بسیاری از کارمندان بانک‌ها و موسسات اعتباری این است که بانک مرکزی کارت به کارت در خودپردازها را مجدداً به ۱۰ میلیون تومان افزایش دهد.
کارت به کارت در خودپردازها را به ۱۰ میلیون تومان برگردانید!
به گزارش خبرنگار اخباربانک، متاسفانه برخلاف بسیاری از کشورهای جهان روند شیوع ویروس کرونا در کشورمان همچنان رو به افزایش است.

به جهت مبارزه با این موضوع و جلوگیری از شیوع بیشتر بهتر است هر نهاد و سازمانی به صورت جداگانه و بر اساس قوانین و مقررات خود مواردی را تدوین و به جهت اجرا شدن به زیرمجموعه خود ابلاغ کند.

پیش از این بانک مرکزی و در اوایل اسفندماه در ابلاغیه ای اعلام کرده بود که کارت به کارت در دستگاه های خودپرداز از ۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان در هر شبانه روز افزایش پیدا کرده است تا شهروندان کمتر به شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری مراجعه کنند.

اما حدود ۴۰ روز است که این موضوع برداشته شده و مجدداً کارت به کارت در خودپردازها به سه میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

این موضوع باعث شلوغی بیش از پیش شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری شده و کارمندان نگرانی‌های بسیاری از بابت شلوغی و احتمال شیوع ویروس کرونا دارند.

به همین دلیل خواسته جدی و البته منطقی کارمندان بانک‌ها و موسسات اعتباری در حال حاضر این است که بانک مرکزی مجدداً اقداماتی به جهت کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری داشته باشد.

از جمله مهمترین خواسته ها پرسنل بانک ها می تواند افزایش مبلغ کارت به کارت از مبلغ سه میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان در هر شبانه در دستگاه خودپرداز باشد که امیدواریم مسئولین بانک مرکزی نظریه مثبتی در این خصوص داشته باشند.
https://akhbarbank.com/vdcjvtea.uqeixzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
پیمان
Iran, Islamic Republic of
تک رو خدا برگردونین به ۱۰میلیون تومان نادچه گناهی کردیم
تازه ترین اخبار