۰
۱
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹
وضعیت سخت تر شد؛

سهامداران بانک مهر فقط به شعبه افتتاح کننده مراجعه کنند!

سهامداران بانک مهر اقتصاد برای دریافت وجه خود حتماً باید به شعبه افتتاح کننده مراجعه کنند!
سهامداران بانک مهر فقط به شعبه افتتاح کننده مراجعه کنند!
به گزارش خبرنگار اخباربانک چند روزی است که تسویه با سهامداران بانک مهر اقتصاد در حال انجام است.

در این خصوص خبری در پایگاه خبری اخبار بانک با عنوان "دردسر سهامداران بانک مهر اقتصاد برای دریافت وجه" منتشر شد. لینک خبر

در این خبر آمده بود که مسئولین بانک مهر اقتصاد از سهامداران خواستند که برای دریافت وجه خود در این روزهایی که شیوع کرونا رو به افزایش است حتماً به شعب مراجعه کنند!

این در حالی است که مسئولان بانک مهر اقتصاد می‌توانستند وجوه مربوط به بازخرید سهام سهامداران را از طریق بازار بورس و همچنین شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام به حساب سهامداران واریز کنند.

حال خبر رسیده که وضعیت دریافت وجوه برای سهامداران مهر اقتصاد سخت‌تر از قبل شده و مسئولین بانک اعلام کرده‌اند سهامداران باید حتماً به شعبی مراجعه کنند که ۱۰ سال پیش سهام خود را خریداری کرده‌اند!

با توجه به اینکه مدت ده سال از پذیره نویسی سهام بانک مهر اقتصاد گذشته است و ممکن است بسیاری از سهامداران در این مدت حتی از شهری به شهر دیگر مهاجرت کرده باشند بنابراین باید با سختی و مشقت بسیار برای دریافت وجه خود به شعبه افتتاح کننده مراجعه کنند.

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد این موضوع را با ارسال پیامک به مشتریان اعلام کرده و از آنها خواسته به شعب دیگر مراجعه نکنند.

این در حالی است که در پیامک اول از سهامداران خواسته شده بود با در دست داشتن کارت ملی به کلیه شعب مراجعه کنند،تصویر ۲ پیامک ارسالی از سوی بانک مهر اقتصاد به سهامداران را در زیر مشاهده می کنید.

پیامک شماره ۱
سهامدار محترم بانک مهر اقتصاد(سابق):
با سلام احتراما به اطلاع میرساند که ارزش ویژه سهام بانک مهر اقتصاد به حساب شما نزد شعب بانک واریز گردید شایسته است با مراجعه به یکی از شعب این بانک (مهراقتصاد سابق) بادر دست داشتن کارت ملی اقدام نمایید.

پیامک شماره ۲
سهامداران محترم بانک مهراقتصاد (سابق):
با سلام واحترام به اطلاع میرساند با توجه به واریز ارزش ویژه سهام به سپرده شما شایسته است جهت دریافت وجه به شعبی که افتتاح حساب نموده اید مراجعه فرمایید و ازمراجعه به سایر شعب خودداری فرمایید.


پایگاه خبری اخبار بانک آماده درج نقطه نظرات مسئولین بانک مهر اقتصاد در خصوص گذاشتن شرایط سخت برای دریافت وجوه که به نظر می رسد برای جلوگیری از خروج منابع از بانک گرفته شده است منتشر کند.
https://akhbarbank.com/vdciyray.t1awv2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد رمضانی
Iran, Islamic Republic of
میخواهم بدانم من سهام دارم یا خیر
تازه ترین اخبار