۰
منصور شبانی یکی از برندگان قرعه کشی جشنواره جایزه بزرگ باشگاه مشتریان تجارت با حضور در محل این باشگاه کمک هزینه 1 میلیارد ریالی خرید خودروی 206 را دریافت کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در جشنواره جایزه بزرگ باشگاه مشتریان این بانک که از ابتدای سال 98 تا 20 دیماه ادامه داشت منصور شبانی مشتری شعبه مرکزی زنجان (کد17000) برنده جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید خودروی 206 شد که در مراسمی این جایزه را دریافت کرد. در این قرعه کشی که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد همچنین 50 نفر از دیگر اعضای باشگاه مشتریان تجارت به قید قرعه برنده جوایز نفیس غیر نقدی این جشنواره شدند.
 
هر یک از مشتریان بانک تجارت می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان این بانک و با افزایش امتیازات خود از طریق استفاده از خدمات غیر حضوری شانس خود را برای برنده شدن جوایز جشنواره های متنوع این باشگاه افزایش دهند.
 
بانک تجارت اخیرا با همکاری باشگاه مشتریان در راستای مبارزه با ویروس کرونا و تشویق هموطنان به استفاده از خدمات الکترونیک شامل همراه بانک، اینترنت بانک و اپلیکیشن ست، جشنواره خدمات غیر حضوری را با جوایزی متنوع در دست اجرا دارد.
 
مشتریان بانک تجارت برای اطلاع از شرایط شرکت و جوایز این جشنواره می توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir یا سایت اینترنتی باشگاه مشتریان به آدرسwww.tejaratclub.ir مراجعه کنند.
https://akhbarbank.com/vdch-inq.23nm6dftt2.html
تازه ترین اخبار