۰
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

قیمت احتمالی پلی استیشن Ps۵ چقدر است؟

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در خصوص قیمت احتمالی نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن موسوم به Ps۵ اظهار نظر کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، شرکت سونی به عنوان توسعه دهنده کنسول‌های بازی پلی استیشن اخیراً جدیدترین نسل از این محصول موسوم به ps۵ را معرفی و رونمایی کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت whathifi، با اینکه هنوز مشخصات دقیق جزئیات و قیمت نسل جدید کنسول‌های بازی پلی استیشن به صورت رسمی از سوی این شرکت اعلام نشده است، اما بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده اند که با توجه به قابلیت و امکانات احتمالی Ps۵ و همچنین مروری بر تاریخچه قیمت‌های ارائه شده برای نسل‌های پیشین پلی استیشن، به نظر می رسد که قیمت حدودی Ps۵ در نسخه دیجیتال ۴۰۰ دلار و قیمت نسخه مجهز به دیسک درایو نیز چیزی حدود ۴۹۹ دلار خواهد بود.

به گفته این کارشناسان، بسیار بعید به نظر می‌رسد که سونی قیمتی بالاتر از ۵۰۰ دلار را برای این محصول جدید در نظر بگیرد، چراکه ممکن است سهم بزرگی از بازارهای جهانی را از دست بدهد و خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به این محصول با توجه به بحران‌های مالی به وجود آمده ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا، استطاعت مالی لازم را نداشته و نتوانند به خریداری و استفاده از آن بپردازند.

البته این در حالی است که جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی بخش پلی استیشن شرکت سونی پیش‌تر در مصاحبه و گفت‌وگویی با گزارشگر بی‌بی‌سی خاطرنشان کرده بود که Ps۵ محصولی بسیار ارزشمند و متفاوت خواهد بود که به قیمت بالای آن می‌ارزد.
همچنین طبیعی است که با توجه به مناطق مختلف جهان و ارزهای مختلف، قیمت این محصول جدید نیز اندکی تفاوت خواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdcaeun0.49nmy15kk4.html
تازه ترین اخبار