۰
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از امروز دوم تیرماه وارد گردونه معاملاتی بازار اول فرابورس ایران شد تا نخستین شرکتی باشد که در فهرست 5تایی عرضه‌های اولیه سال 99 در فرابورس به روش گشایش نماد جای می‌گیرد.
بیمه زندگی خاورمیانه به بازار اول فرابورس ایران ارتقا یافت
به گزارش اخباربانک به نقل از فرابورس، در پی ارتقای «بخاور» از بازار پایه به بازار اول فرابورس، امروز شاهد گشایش نماد این شرکت بیمه‌ای در بازار اول بودیم که هر سهم آن 8010 ریال کشف قیمت شد و سهامداران حقیقی سهم بیش از 96 درصدی در خرید و فروش این نماد داشتند.

بیمه زندگی خاورمیانه در مردادماه 1396 در بازار پایه در گروه صنعت «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

بانک خاورمیانه سهامدار عمده این شرکت است که در کنار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، شرکت آسفالت طوس، شرکت سام گروه، شرکت کارآفرینان صنعت ذوب فلزات و شرکت سرمایه آرمان روشن ارگ ترکیب سهامداری آن را تشکیل می‌دهد.

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با سرمایه اولیه هزار و 200 میلیارد ریالی متشکل از هزار و 200 میلیون سهم پا به عرصه صنعت بیمه گذاشته است و امروزه 924 نماینده در سراسر کشور در اختیار دارد.

آنطور که در امیدنامه این شرکت ذکر شده، بیمه زندگی خاورمیانه به منظور کسب بازده، در صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، صندوق سرمایه‌گذاری در طلا، سهام بورسی و صندوق‌های سهامی، سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت و سپرده بانکی، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgqx9u.ak9nx4prra.html
تازه ترین اخبار