۰
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

آغاز رسمی معاملات سهام عدالت در بورس

مدیر عملیات بازار سهام با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات معاملات سهام در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، طبق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از امروز ۱۳ خردادماه تا ۲۱ خردادماه امکان خرید سهام در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت وجود دارد.

براین اساس آن دسته از کارگزارانی که به عنوان کارگزاری پرریسک تشخیص داده شود مجاز به ارائه‌ی خدمت به عنوان کارگزار عامل فروش در خصوص مشمولین سهام عدالت نیستند. بر این اساس انجام معاملات در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت طی جلسات معاملاتی روزانه به صورت عادی و بلوک در نماد مربوطه با هماهنگی با ناظر بازار قابل انجام است. کمترین قیمت معامله بلوک می‌تواند حداکثر یک درصد پایین‌تر از قیمت پایانی نماد معاملاتی عادی در لحظه معامله بلوک آن سهم باشد.

بر اساس اطلاعیه مدیر عملیات بازار معاملات بلوک در نمادهای مربوطه به درخواست کارگزار و پس از انجام بررسی توسط بورس قابل تایید است. زمان شروع معامله در نمادهای فایرا، خودرو، وتجارت، وبصادر، و بملت، بسوییچ، شه‌بندر، شتران، شبریز، شپنا و پست، کچاد، هپترو، خساپا، و توسا، برنا، ساراب، سه‌دشت، فولاژ، فخوز، فولاد، هکشتی، کگل، آخابه، رمپنا، فملی، بنیرو، دانا، جم، فارس، وبفجر در بازار هر روز از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ در بازار ۴ و بدون مرحله سفارش‌گیری است و انجام معامله در نماد این بازار تنها در قیمت پایانی نماد اصلی در روز انجام معامله امکان‌پذیر است همچنین خرید برای کلیه سرمایه‌گذاران اعم از حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر بوده و ضروری است کارگزاران نسبت به ورود سفارش تنها با اعتبار روز اقدام کنند.
https://akhbarbank.com/vdcc1oqm.2bq0x8laa2.html
تازه ترین اخبار