۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵
ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد

بانک مهر اقتصاد در بانک سپه ادغام شد

مدیرعامل بانک سپه از برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده سالیانه و مجمع فوق‌العاده ادغام بانک مهر اقتصاد خبر داد و گفت: با برگزاری این مجمع، پس از بانک حکمت ایرانیان این دومین بانک وابسته به نیروهای مسلح است که طی هفته جاری رسماً در بانک سپه ادغام شد.
بانک مهر اقتصاد در بانک سپه ادغام شد
به گزارش اخباربانک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با برگزاری مجامع ادغام بانک مهر اقتصاد تا کنون بیش از 769 شعبه و  بالغ بر 8800 نفر پرسنل به بانک سپه افزوده شده و در چارچوب قوانین و مقررات  ابلاغی بانک به صورت یکپارچه آماده خدمت رسانی به آحاد مردم و هم وطنان عزیز می باشد.
 
وی افزود: در پی اعلام ریاست کل محترم بانک مرکزی مبنی بر برگزاری مجامع بانک‌های حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد در هفته جاری، بانک سپه با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان بورس و اوراق بهادار، زمینه برگزاری مجامع این دو بانک را فراهم کرد و در دومین گام مجامع مربوط به بانک مهر اقتصاد با حضور اکثریت سهامداران روز دوشنبه دوازدهم خردادماه سال 1399 برگزار شد.
 
وی اظهار داشت: از روز سه شنبه سیزدهم خردادماه سال جاری شعب بانک سابق مهر اقتصاد با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز و مشتریان گرامی هستند.
 
وی اظهار داشت: بانک سپه تمامی تمهیدات اجرایی شامل عملیات حوزه شعب، به‌کارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای بانک سپه، صدور احکام کلیه مسئولان و پرسنل شعب از سوی بانک سپه، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی بانک سپه متناسب با ساختار مصوب هیئت‌مدیره بانک سپه را انجام داده و به فضل پروردگار خدمات مطلوب به مشتریان عرضه خواهد کرد.
 
مدیرعامل بانک سپه ابراز امیدواری کرد با هماهنگی به‌عمل‌آمده مجامع سایر بانک‌های ادغام شونده طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده به‌زودی انجام گیرد.
 
ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد
 
همزمان با ادغام بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان در بانک سپه، رییس کل بانک مرکزی از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در این بانک تا پایان خرداد خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، با برگزاری مجمع نهایی ادغام بانک مهر اقتصاد و بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه، این دو بانک وابسته به نیروهای مسلح از امروز شخصیت حقوقی مستقل نداشته و بخشی از مجموعه بانک سپه تلقی می شوند.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ضمن تایید این مطلب از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد ماه نیز به عنوان اقدام بعدی یاد وابراز امیدواری کرد، دو بانک دیگر باقیمانده وابسته به نیروهای مسلح هم کار ادغامشان هرچه سریعتر نهایی شود.
https://akhbarbank.com/vdcizvay.t1a532bcct.html
تازه ترین اخبار