۰
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۴
برگزاری مجمع عمومی فوق العاده

موسسه اعتباری ملل 1000ميليارد تومانی شد

مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل در ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 خردادماه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
موسسه اعتباری ملل 1000ميليارد تومانی شد
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، در این جلسه پس از انتخاب اعضای هيات رئیسه ابتدا جناب آقاي مهندس رسولی نائب رئيس هيات مديره ورییس مجمع با ارائه گزارشی از فرایند مراحل افزایش سرمایه اظهار داشت : افزایش سرمایه موسسه با هدف بهبود نسبت كفايت سرمايه،كاهش ريسك هاي موجودواستفاده از حداكثر ظرفيت هاي موجود موسسه وافزايش توان فعاليت هاي سود آوري موسسه صورت می پذیرد که می تواند ثمرات ارزشمندی را به دنبال داشته باشد.
 
در ادامه این نشست که با حضوربازرس و حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار،وبا حضور اکثریت سهامداران موسسه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباري ملل ضمن قدردانی از همراهی و همیاری سهامداران و آرزوی سلامتی برای تک تک مردم شریف ایران و گراميداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر کشور جمهوري اسلامی ايران بویژه سردار دلها شهید سپهبد  سلیماني فرمودند: بدون تردید، دورنمای مدیران  موسسه اعتباري ملل، بهبود وضعیت كفايت سرمایه و هدايت  سرمایه هادرجهت عمران وآبادانی کشور و تبدیل آن به سرمایه های مولد است. به همین دلیل، با همراهی سهامداران گرامي برنامه افزایش سرمایه موسسه را در دستور كارقرار  دادیم که به لطف خداوند متعال و همت شما سهامداران محترم و طی مراحل قانونی مراتب را عملياتي خواهيم نمود بااين اتفاق کفایت سرمایه بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت. بدون شک، همیاری سهامداران قدرشناس، حسابگر و دقیق را نمی توان در اين موفقيت نادیده انگاشت.
 
ایشان افزود :پس از اتمام ثبت این مرحله از افزایش سرمایه با اخذ مجوز از بانک مر کزی  و بورس اقدام به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را در دستور کار قرار خواهیم داد و تمامی اطلاعات را از طریق کدال به سمع و نظر سهامداران محترم می رسانیم .
 
وی افزود : اگر رشد اقتصادی خوبی را در کشور شاهد باشیم، هم قادر خواهیم بود تا کشور را به جایگاهی درخور شان این مردم خوب، همراه  و پيرو رهبری عظيم الشان (حفظه الله) برسانیم و هم بتوانیم مشتی محکم بر دهان دشمنان این کشور که در طول 40 سال گذشته، بذر کینه و دشمنی کاشتند، بزنیم. دشمنانی که از هر ابزار و دسیسه ای براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دریغ نورزیدند ،ولی به لطف خداوند و همت مردم همیشه همراه، تمامی دسیسه ها در وجود خودشان شعله ور شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین جوادی در پایان گفت : از تمامی شما سهامداران که در جهت رشد و آبادانی کشور تلاش می کنید و سعی دارید تا اقتصاد کشور را به ثبات  برسانید قدردانی می کنم .
 
در پایان این جلسه، از حاضران در خصوص افزایش سرمایه 65 درصدي   رای گیری بعمل آمد که با موافقت حداكثري سهامداران به تصویب رسید.كه با انجام آن ،سرمايه موسسه از ٦/٠٦٠ميليارد ريال به ١٠/٠٠٠ميليارد ريال افزايش خواهد يافت .
 
لازم به ذكر است این جلسه به صورت زنده از طريق اينستاگرام موسسه پخش شد.
https://akhbarbank.com/vdcc44qm.2bq0e8laa2.html
تازه ترین اخبار