۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳

پرداخت وام طرح مسکن ملی اولویت بندی می شود

معاون وزیر راه گفت:‌ دارندگان حساب صندوق پس‌انداز یکم در اولویت پرداخت وام طرح ملی مسکن قرار دارند.
به گزارش اخباربانک به نقل از تسنیم، محمدحسن علمداری با بیان این‌که افرادی که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم سپرده‌گذاری کرده و موعد دریافت وام و تسهیلات آنها فرارسیده، در اولویت ارایه تسهیلات برای طرح ملی مسکن قرار دارند، اظهار کرد:‌ افرادی می‌توانند از تسهیلات متصل به حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در اقدام ملی مسکن استفاده کنند که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده باشند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن تصریح کرد: در شرایط مساوی برای واجدان شرایط طرح ملی مسکن، اولویت ارایه تسهیلات با افرادی است که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی دیروز با یادآوری این‌که در مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن یک میلیون و ۳۶۰ هزار متقاضی ثبت نام کردند، گفته بود: از این تعداد ۵۳۰ هزار نفر از طریق سامانه طرح ملی مسکن و ۸۶۰ هزار نفر هم از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دادند.

محمود محمودزاده با اعلام این‌که پالایش ۵۳۰ هزار نفر که از طریق سامانه ثبت‌نام کرده‌ بودند انجام شده است،‌افزود: حدود ۵۰ درصد (۲۶۵ هزار) متقاضیان طرح ملی مسکن در مرحله دوم ثبت‌نام حذف شده‌اند.

وی با بیان این‌که اواخر هفته جاری نتایج پالایش اعلام خواهد شد، گفت: برای ۸۶۰ هزار نفری که از طریق پیامک ثبت نام کرده بودند از هفته آینده به آنها اعلام می‌شود به سامانه طرح ملی مسکن مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند تا امکان پالایش برای این دسته از متقاضیان نیز فراهم شود.
https://akhbarbank.com/vdcdsj05.yt0ox6a22y.html
تازه ترین اخبار