۲
۵۷
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷
پاسخ روابط عمومی موسسه توسعه به جمع آوری شعب این موسسه؛

جمع آوری شعب زیان ده امری طبیعی در نظام بانکی است

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه گفت: جمع آوری شعبی که از نظر فعالیت زیان‌ده هستند امری طبیعی در نظام بانکی است.
جمع آوری شعب زیان ده امری طبیعی در نظام بانکی است
محمدرضا کرمی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار اخباربانک، ضمن تاییدجمع آوری برخی شعب در موسسه اعتباری توسعه اظهارداشت: برخی شعب به علت اینکه از نظر اقتصادی و مالی زیان‌ده هستند در حال جمع‌آوری هستم.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر بانک مرکزی بانک‌ها و موسسات اعتباری می توانند شعب زیان ده و فاقد توجیه اقتصادی(بخشنامه ای رد این خصوصی ابلاغ نشده) خود را جمع آوری کنند.

کرمی ادامه داد: ادغام و جمع آوری شعب موضوع جدیدی در نظام بانکی نیست و همواره از دیرباز وجود داشته است.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه با بیان اینکه این موسسه با سابقه ترین موسسه اعتباری در نظام بانکی کشور است بیان داشت: پس از کاهش نرخ سود سپرده‌ها در بانک‌ها و موسسات اعتباری به نرخ ۱۵ درصد دیگر تمایلی چندانی به سپرده گذاری در موسسات وجود ندارد.

کرمی افزود: هر بانک و موسسه و یا بنگاه اقتصادی باید پاسخگوی سهامداران خود باشد و صاحبان موسسه نیز چیزی جز سود از مدیران مجموعه نمی‌خواهند.

مسئول روابط عمومی موسسه توسعه تصریح کرد: تلاش می کنیم موضوع ادغام و جمع آوری شعبه زیان‌ده با کمترین هزینه برای پرسنل همراه باشد و در این راه در برخی از استانها شعبی که جمع آوری شده اند پرسنل را به نزدیک‌ترین استان هدایت کرده ایم.

کرمی ادامه داد: همچنین در صورتی که هر یک از کارمندان موسسه توسعه تمایلی به جابجایی از یک استان به استان دیگر و ادامه همکاری با موسسه نداشته باشند نیز مشوق هایی از جمله بازخرید با شرایط خوب در نظر گرفته ایم.

مدیر روابط عمومی موسسه توسعه با اشاره به اینکه هیچ یک از کارمندان را به اجبار اخراج و یا تعدیل نکرده‌ایم بیان داشت: پرسنل مجموعه در چارچوب قراردادهای کاری در حال فعالیت هستند و موسسه نیز پایبند به قراردادها تا زمان اتمام آن است.
https://akhbarbank.com/vdch66nq.23nkzdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درسته الان کسی رو مجبور به استعفا نکردن ولی چرا با کارمندان قرارداد شش ماهه بسته شده و اینکه وضعیت کارکنان بعد از این شش ماه با بیش از ده سال سابق کار چه خواهد شد؟؟؟؟؟
خواهش میکنم جوابی بدین که کمی از استرس همکاران کم کنه...
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در مورد بند آخر توضیحی بدم
وقتی پرسنل از یه شهر به شهر دورتر با اختلاف دویست سیصد کیلومتری مجبورن برن این یعنی اذیت کردن و اخراج به اجبار
در ضمن یعنی چی که تا پایان قرارداد تعهد داریم نیرویی که جوانی خودشو به پای این مجمعه گذاشته چرا باید بعد از ده سال به این راحتی بگن به سلامت ؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
خوب داداش میگی چیکار کنن؟؟؟پول بی پشتوانه چاپ کنن که شما میخوای بری سر یه کار بی حاصل؟؟؟؟یعنی بار تورم رو ووش من که شغل آزاد دارم باشه که شما میخوای بیکار بشینی و هر ماه حقوق بگیری؟؟؟
سارا
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
درست است که شعبات زیان ده هستند ولی این وسط گناه ما کارمندان با سابقه ده سال کار چیست ،آیا مقصر ما هستیم و اینکه جناب کرمی بیان کردند تا پایان اتمام قرارداد پایبند هستند،باید پایان شهریور اخراج شویم ؟،موسسه توسعه مجوز بانک مرکزی را دارد و ما همه به امید مجوز داشتن سر کار آمده ایم،وقتی موسسه خدمات ندهد مسلما شعبه ها زیان ده میشوند در صورتی که موسسات دیگر هم پرداخت وام به مشتری و هم سود را بالا دارند
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
48 شعبه کل کشور داشیتم چطور زیانده بودن
هر استان یک شعبه !!!!!؟؟؟؟
Sa
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی نگفتن چرا کل شعب رو جمع کردن ؟کل شعب زیان ده هستن ؟!!.با کدوم کمترین هزینه اقای کرمی بیا ببین چه بلایی سر زندگیمون اومده بیا ببین چه هزینه های اضافی و سرسام اوری به زندگیمون اضاف شده .شما اونجا نشستی راحت مشکلی نداری ما بدبختا داریم زجر میکشیم .این حرفا چیه اینا فقط میخوان توجیه کنن .
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام. این آقایی که اظهارنظر میکند با کمترین هزینه برای پرسنل تمام شود. پرسنلی که جوانی خود را که در آن زمان میتوانست در جای دیگر استخدام شود الان تشکیل خانواده داده و 10سال از عمر خود را در این موسسه گذاشته و الان هم که تا شهریور قرارداد دارد اقای کرمی چطور میتوانی جبران کنی؟ زمانی میتوانی جبران کنی که این نیرو در جایی مشغول باشد. برای شما و امثال شما فرقی ندارد چون از چندجا حقوق میگیرید.امروز موسسه نباشد جای دیگری هست. برای ماچی؟تنها خواسته و دغدغه ما فقط مشغول شدن در جای دیگرهست.نه اینکه سنوات رو بگیریم و بریم با آن یک پراید بگیریم و مسافرکشی کنیم.
سارا
Iran, Islamic Republic of
جمع آوری شعب در تمامی بانکها هست درست ولی آیا پرسنل آن شعبه را هم اخراج میکنند؟یا در شعبه های دیگر آن بانک جذب می‌کنند ،وایا فقط شعب شهرستان زیان ده هست؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی شعبه مازاد و زیانده هست توقع دارین شماها رو کجا جا بدن؟؟؟
کارمند موسسه اعتباری توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
کدام مشوق را میگی اینکه ۷۰ تا ۸۰ تومن به یه کارمند که تمام جوانیش را در این موسسه سپری کرده از نظر شما مشوق میشود در ضمن تمام مشکلات این موسسه بخاطر وجود مدیرانه پرسنل این موسسه فقط آینده شغلی و تضمین آن را خواستارند اینکه شما فرمودید تا پایان قرارداد به آن پایبند هستید منظورتون تا آخر شهریور می باشد که پرسنل مظلوم این موسسه مجبور به امضای قرارداد ۶ ماهه شدند و بعد از آن هم بعد از ۱۰ سال زحمت در این موسسه اخراج میشویم از سایت اخبار بانک عاجزانه تقاضا دارم که اجازه ندهید حق فرزندان این مرز و بوم تباه شود.
Reza
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه کارمند رو از شهر خودش مجبور میکنین بره یه استان دیگه و شرایطش طوری که نمیتونه بره برا بچش برا زنش این چیه این اجبار خو شما خودتون واردین یه کاری میکنید که نتونن برن پرسنل و مجبور به استعفا میشن .
محمد
Iran, Islamic Republic of
درسته جمع آوری شعب زیانده دستور بانک مرکزی هست ولی نه اینکه همه شعب شهرستان یک بانک مجوز دار جمع بشن و کارمندان رو هم اخراج کنند!!
تا جایی که اطلاع دارم هر شعبه ای که زیان ده هست و جمع میشه کارکنان در شعبه های دیگر تقسیم میشنود نه اینکه تهدید به اخراج شوند...
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
تمام شعب این موسسه با وجود مدیران زیانده هستند
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی موسسه که مجوز رسمی از بانک مرکزی داره چرا باید زیان ده باشه!!!!مگر تعداد شعبات ما در کل کشور چقدر میباشد؟؟!!! آینده شغلی امثال بنده رو که با ده سال سابقه کاری و به اعتماد اینکه محوز رسمی از بانک مرکزی را دارد به خطر انداختین و خیلی ساده و راحت میگویید کا کارمندان را به نزدیک ترین شهرها انتقال دادیم!!!اگر فرزندان و یا خواهر و برادر خود هم در موقیعت شغلی اکنون ما بود به همین راحتی حرف میزدید...ما آینده شغلی خود را مطالبه کردیم از شما نه سنوات و یا حرفهای عبث و بیهوده شما را که از درد و مشغله کارمندان توسعه هیچ اطلاعی ندارید.....تمام موسسات غیر مجاز سروسامان گرفتن ولی در این موسسه با ۴۸ شعبه باید این چنین بد کرد!!!!کاش شما هم یک کارمند موسسه توسعه بودید و با زن و بچه خود آوراه این شهر و آن شهر میشدید!!!!!
م
Iran, Islamic Republic of
یکی از شعب سنندج هست که تا چند هفته دیگه منتقل میشه به اردبیل که واقعا مسافت دور و غیر قابل هضمی هست. این امر علیرغم وجود شعب نزدیکتر انجام میگیره
Iran, Islamic Republic of
خوب داداش اون شعبه نزدیک برا جنابعالی جا نداره.میخواین هر ماه حقوقتونو بگیرین.شعبتون هم دم در خونتون باشه. همش هم پول جاپ کنن این همه حقوق بگیر عامل تورم و افزایش نقدینگی هستن به قران
شفیع نژاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم اقای کرمی،بخشنامه بستن سپرده ارزی ریالی،نامه های انتقال وادغام اکثرشعبات و..... کجای دلمون بزاریم؟؟؟
Reza
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقا چرا دارید موضوع رو ساده بیان می کنید اینطوری که آقای کرمی فرمودند کاملا عکس قضیه است آیا انتقال شعبه سنندج به اردبیل نزدیکترین محله ؟؟؟ بعد ۱۵ سال سابقه قرارداد تمامی کارکنان تا آخر برج ۶ شهریور نوشته شده و بعد اون تمامی همکاران رو اخراج میکنن .
ای کاش گزارشگر بانک از آقای کرمی می پرسید بعد برج ۶ که قراردادها به اتمام می رسه این کارمندان رو چکار می‌کنید ؟
قطع همکاری می زنید دیگه
خواهشن از مسوولان بانک مرکزی گزارش تهیه کنید
احمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ممنون از اطلاع رسانی های خوبتون،اما خدمت جناب کرمی باید عرض شود اینکه از یه استان به استان دیگه منتقلمون کردین ما پرسنل مگه چاره ی دیگه ای هم داشتیم؟ بعد 10سال سابقه کاری ک به تمام بدی هاش ساختیم ب امید اینکه یه روز این سختی ها تموم شه ایا بعد 10سال خدمت اینه جواب 400 نفر پرسنل زحمت کش؟ از این سازمان چی عاید ما شده این ده سال جز یه وام ضروری؟ حالا ک سن ما رفته بالا به این راحتی اقایون میگن بازخرید بشیم،این بازخریدی چی برای ما داره،؟ اما برای خود این مدیران ک سابقه 20سال به بالا رو دارن حتما خوبه یه پول کلان بگیرن و برن...اما کیه ک به این پرسنل فکر بکنه.
زمانی ک اقایون بخشنامه میکنن ک سپرده بلند مدت برای مشتریان باز نکنیم یا باید بالای 50میلیون باز بشه،از طرفی اطلاع میدن تمام سپرده های ارزی رو ببندید،نه تسهیلاتی ک به مشتریان ارایه بشه،نه هیچ ابزاری ک در اختیار همکاران قرار بدن جهت جلب مشتری بعد میان سخنرانی میکنن ک شعب زیان ده بوده ایا ابزاری در اختیار ما قرار دادین تا بتونیم مشتری جذب کرده و منابع اون شعبه رو حفظ یا بالا ببریم؟ با دست خالی باید چکار میکردیم؟ بجای اینکه بیان با پرسنل رودررو حرف بزنن این صحبتها رو میکنن....طی تماسی ک مدیران به شعب داشتن انحلال این سازمان رو تا پایان برج 6اعلام کردن و یکی پس از دیگری دارن شعبات باقی مانده شهرستان رو جم میکنن...این رو هم مدیران توسعه بدونن ک هیچکدوم از این پرسنل خودشون روبه این راحتی نمیفروشن ما زندگیمون رو برای این سازمان گذاشتیم حرف همه ما اینه میخاد منحل بشه مشکلی نیس اما تکلیف این 400نیرو باید مشخص بشه تا بتونم در یک بانک یا موسسه دیگه ادامه بقا بدن....
شفیع نژاد
Iran, Islamic Republic of
اخباربانک،خودتون تماس بگیرین بابانک مرکزی درباره انحلال موسسه واخراج پرسنل بپرسین
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشیدجناب به کارکنان محترم اخباربانک خواستم عرض کنم جناب آقای کرمی بازنشسته عزیز بزرگوار بعد قرارداد چه بلایی به سرمون میاد گفتید دیگه تمدید نمیکنید یعد شهریور ۹۹ اتمام قرار دادمون هستش همه شعبات موسسه اعتباری زیانده هستند ما که به سیستم دسترسی داریم همه شعباتو بستید کجا انتقالشون میدید ۹ماهه شبو روز نداریم خواهشا شفاف صحبت کنید
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
خدا جای حق نشسته
باز خرید با شرایط خوب؟!!!!!! اخه ۵۰ میلیون پول نصف پراید بهش میگن شرایط خوب ؟؟؟؟؟
ما رو نفهم فرض کردی ؟
نون بریدن یه سری جون مملکت اخر عاقبت خوبی نداره
هیچ کدوم از شعبه های موسسه توسعه سود ده نیست مدیر محترم . همشون زیان ده هستن !!!!! چون الان ۶ ساله یه وامی دست مشتریان ندادی چون همیشه کمترین سود سپرده رو داشتی !!!! مدیری که یه ابزار نده دست کارمندش بهش میگن مدیر ؟!
موسسه توسعه از نبود مدیر مدبر زیان ده شد !!!
طفلک کارمندای این موسسه که با اطمینان از شغلشون رفتن تشکیل خانواده دادن !!!!
Iran, Islamic Republic of
کار دیگه بلد بودی؟؟؟کسی که کار درامد زا بلده میره حقوق بگیر دولت میشه؟؟؟خدا رو شکر کن چند سال سفره ای پهن بود
ک
Iran, Islamic Republic of
مدیران موسسه توسعه
چرا به کارمندان میگویید شما را در بانک دیگر استخدام میکنیم .
فقط با این حرف ها زمان میخرید تا پایان قرارداد .
کارکنان را دور میزنید و بازی میدهید .
چرا شعب تهران را جمع نمیکنید آن شعب بیشترین زیان دهی را در بین شعب داده اند .
چرا فقط کارکنان شعب شهرستان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی نگفتن چرا در خفا و چرا کل شعب در استانها بسته شده؟ آیا همشون زیانده بودند؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کاش از جناب اقای کرمی سوال میشد که بعد از یازده سال کار و از دست رفتن همه موقعیت های شغلی ما چکار کنیم .شعب در چه صورت زیان ده شده اند؟وقتی ک مدیران محترم هر روز بخشنامه با سقف مشخص سپرده ریالی و ارزی صادر میکنند و برای سپرده های زیر ان سقف دستور میدهند بسته شود ایا می توان سود ده بود .چطور میشود ک یک موسسه با 50 شعبه در سراسر کشور داری یک شعبه سوده نبوده است .اینکه مرجعی تصمیم یک طرفه میگیرد و به چهارصد خانواده ک به این شغل وابسته هستند هیچ توجهی نمیکند چون فقط ۴۰۰ نیرو دارد جای تامل دارد .آیا اگر اینک موسسه به یکی از نهاد ها مرتبط بود هم چنین تصمیمی گرفته میشد .
ک
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی شما 5 سال سابقه تو موسسه داری از زمان آقای هادیان وارد موسسه شدی ما پرسنل 11 سال سابقه داریم .
شما از چیزی از زیان دهی و بانکداری نمیدانی . اصلا اینکاره نیستی .
مدیران قبلی موسسه باید محاکمه شوند که کار را به اینجا کشاندند که موسسه زیان ده بشود .
کارمند موسسه
United Arab Emirates
از یکسال گذشته طبق بخشنامه های داخلی موسسه ،شعب موظف به بستن سپرده های زیر پانصد میلیون تومان در سررسید سپرده بوده ،بنظر آقای کرمی موسسه ای که افتتاح سپرده و پرداخت تسیهلات نداشته باشه چه جوری باید سود ده باشه ،در مورد پرسنل هم اعلام شده یا پرسنل تا اخر خرداد ماه استعفا داده و دو ماه سنوات بگیرن و یا تا اخر شهریور ماه در خانه مانده و حقوق دریافت کرده و یک ماه سنوات تسویه حساب شود اینکه تا پایان قراداد موسسه پایبند به تعهدات خود میباشد تکلیف کارکنان با ۴۰ سال سن و بیش از ده سال سابقه کار چه خواهد شد

مثل اینکه آقای کرمی اطلاع دقیقی از وضعیت شعب و پرسنل و بخشنامه ها ندارند ایکاش با کارکنان شعب تماس گرفته میشد تا از وضعیت کارکنانی که مجبور هستن به قول آقای کرمی در نزدبک ترین شعبه که حداقل ۸ ساعت فاصله هست تردد کنن اطلاعات کسب میشد
زهرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام.کاش اقای کرمی صادقانه صحبت میکردند.یه ساله داریم با بانک مرکزی تماس میگیریم میگن توسعه منحل شده و بازخرید کارمندا درحال اجراست.حالا حرف از شعب زیانده میزنن.کل شعب رو دارن جمع میگنن اخه چرا دروغ میگن.ما داخل توسعه هستیم داریم‌میبنیم.وقتی هم چیزی بگیم میگن شما دیگه وضعیت توسعه رو میدونستین باید به فکر یه کار دیگه میشدین.!!همه ی بخشنامه و اطلاعیه های موسسه کاملا داره اشاره میکنه به منحل شدن.حسابای بلندمدت مشتریارو بخشنامه دادن بسته شه!!!حساب ارزی و کلی مراحل دیگه.راحت بگن داریم توسعه رو جمع میکنیم ولی برای اینکه صداش درنیاد و پرنسل رو دک کنیم تا جمع اوری اخرین شعب میگیم زیان ده !!!!!همه ی قراردادای پرسنل هم تا اخر شهریور هست و بعدش هم گفتن تمدید نمیشه.چرا دروغ اخه
1
Iran, Islamic Republic of
مدیران قبلی موسسه که جلوی تسهیلات بر روی مردم را گرفتند و از سال 94 تا 99 هیچگونه تسهیلاتی به مردم ندادند باید پاسخگو باشند .

نباید به آنها اتمام کار داده میشد .
hasan poursamani
Iran, Islamic Republic of
مگه شما اینجا بیشتر سابقه خدمتی دارید یا ما. شما فقط به منافع خودتون فکر میکنید و بدون هدف و برنامه و فقط با دیدگاه انحلال و اخراج ما اومدید اینجا.خدا جای حق نشسته و چوب خدا صدا نداره اگه ما هم بچه شما بودیم این حرف ها رو میزدید .
توسعه
Iran, Islamic Republic of
شما بجا اینکه بیای پشت کارمندان موسسه باشی که دارن به خاک سیاه میشینن داری دروغ تحویل ملت میدی ؟ ، فکر کن این آواره‌گی ها برای بچه های خودت اتفاق بیوفته ببینم میتونی تحمل کنی؟
دلیل فتحی پور
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
اقای کرمی مدیر محترم
۱. چرا دلیل زیان ده بودن شعبه های موسسه توسعه رو نمی فرمایید ؟ چون هیچ طرحی برای ارائه به مشتریان از طرف مدیریت به شعبه ها داده نشده چه تسهیلات چه سود سپرده همیشه از همه بانک ها و موسسات عقب تر بودیم
۲.صاحبان موسسه سود از مدیران میخوان؟ مدیران هم عملا هیچ گونه اختیاری در موسسه نداشتن و این انتظار سوددهی رو بانک مرکزی باید براورده میکرد !!!!چون بالاسری ها اجازه فعالیت نمی دادن به مدیران و بانک مرکزی هم همش سکوت میکرد در مقابل بالاسری ها !!!!!!
۳.کمترین هزینه برای پرسنل ؟ کارمندای همدان و کرمانشاه رو بردن قزوین بعد سه ماه بهشون میگن جم کنید برید شهر خودتون و تو خونه بشینید .یا شعبه بجنورد رو فرستادن مشهد .یزد رو فرستادن کرمان !!! این کارمندا رفتن شعبه میزبان و تو شهرهای دیگه خونه اجاره کردن الان چطوری زیر قولنامه بزنن و برن خونه هاشون ؟ این همه هزینه تو این گرونی !!!؟؟؟؟
۴.پرسنل رو به نزدبک ترین استان هدایت کردن ؟ اهواز رو فرستادن شیراز نزدیکه ؟ سنندج رفته اردبیل نزدیکه ؟
۵.باز خرید با شرایط خوب ؟ الان با ۱۰۰ میلیون هم نمیشه تاکسی خرید که . کجاش خوبه این کارمندا پول نمیخوان کار میخوان
۶.موسسه پایبند قرارداد ها تا زمان اتمام ان است. کارمند ۲۰ سال خدمت رو هر سال قرارداد یک ساله بستن و امسال هم قرارداد ها رو شش ماهه بستن . این قراردادها دور از انسانیت است .قرارداد این کارمندای۱۰ سال سابقه که دو ماه دیگه تموم میشه و پایان قرارداد میرسه و بعد یک عمر بگن برو بسلامت رو نمیگن قرارداد !!!!
لطفا لطفا فکری به حال این جونا بکنید
مینا
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خوبشون پول یه پرایده و یه عمر بیکاری .چرا بعد کلی سابقه باید مارو ول کنن به حال خودمون.واقعا فک میکنن کار هست؟؟؟ما جوونیمون رو برا اینجا گذاشتیم اینه واقعا حقمون؟؟متاسفم از ادمایی که برای منافع خودشون میخواد ۳۵۰ نفر زن و بچه دارو بیکار کنن و نونشون رو قطع کنن.این انصاف نیس
همکار توسعه
United Arab Emirates
با سلام احترام اینجانب کارمند موسسه اعتباری توسعه هستم که پس از ده سال خدمت محل کار اینجانب را به قزوین منتقل نموده که در این بین چند تن از همکاران مجبور به استعفا شدن اینک پس از یک سال خدمت در شعبه قزوین قراره اینجا رو هم جمع کنن لطفا صدای ما رو به مسولین برسانید
امید
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اقای کرمیفرمودین ادغام با کجا داریم ادغام میشیم اگه منظورتون بانک دیگست ک نادرسته گفتین و اگه ادغام در شعب دیگست ک همین ادغام روهم دارین با فشاری ک ب پرسنل میارین به انحلال تبدیل میکنین. شمایی ک مدت بیشتری هست نسبت به مدیران جدید در این سازمان هستین این صحبتها از شما واقعا جای تاسف داره.کاش کمی پشت این پرسنل میبودین
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقاي كرمي شما نبوديد كاركنان تو موسسه داشتن كار ميكردن ما ابزار نداريم ولي با مشتري طوري حرف ميزنيم كه سپرده بلندمدت به اعتبار كاركنان داره حالا كدوم بانك يا موسسه زير پنجاه ميليون تومن باز نميكنه چرا شما چشاتون روبستين خواهشا به داد ما كارمندان برسين
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقاي كرمي شما نبوديد كاركنان تو موسسه داشتن كار ميكردن ما ابزار نداريم ولي با مشتري طوري حرف ميزنيم كه سپرده بلندمدت به اعتبار كاركنان داره حالا كدوم بانك يا موسسه زير پنجاه ميليون تومن باز نميكنه چرا شما چشاتون روبستين خواهشا به داد ما كارمندان برسين
احسان
Iran, Islamic Republic of
بنده کارمند موسسه هستم.برج ۶ اکثریت کارمندان قراره اخراج شن بقیه هم برجهای بعدی تا بسته شدن کامل توسعه.توسعه منحل شده چرا دروغ میگن‌. ما پول یه پراید نمیخوام ما کار میخوایم‌.آواره شدیم بدون زن و بچه یه شهر دور داریم زجر میکشیم.اینکارا دور از انصافه.شعبه نزدیک شعبه ای هست که کارمند بتونه رفت امد کنه.نه ده ساعت راه !!!انصاف نیی تو این وضع اقتصادی مارو دارن بیکار میکنن‌.بیان‌خرج زن و بچه ی مارو بدن.مایه خجالته یه کارمند باسابقه ی بانک و تحصیل کرده بعد این همه خدمت بره راننده تاکسی بشه.واقعا دست بانک مرکزی درد نکنه مارو به این روز انداخت!!!!
هلما
United Arab Emirates
پیشنهاد خوبشون پول یه پرایده و یه عمر بیکاری .چرا بعد کلی سابقه باید مارو ول کنن به حال خودمون.واقعا فک میکنن کار هست؟؟؟ما جوونیمون رو برا اینجا گذاشتیم اینه واقعا حقمون؟؟متاسفم از ادمایی که برای منافع خودشون میخواد ۳۵۰ نفر زن و بچه دارو بیکار کنن و نونشون رو قطع کنن.این انصاف
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتتون بخیر، آیا عمر ده ساله ما که تو اوج جوانی اومدیم اینجا حالا در میان سالی میگن برین به سلامت با طرح تشویقی که دو برابر سنوات هستش ارزش شو ‌داره ، ما اگه تو این ده سال کنار خیابان دست فروشی کرده بودیم حداقل سر قفلی داشتیم چه برسه به یک سازمان یا شرکت یا یک موسسه، ما را با چرب زبونی که امروز بانک میشم فردا بانک میشیم نگه داشتن حالا که جایی به ما کار نمیدن میگن برید به سلامت خب همون موقع شعبه نمی دید یا بانک مرکزی که میدونستم اوضاع این موسسه مناسب نیست مجوزی نمی‌داد
Iran, Islamic Republic of
سلام.
آقای کرمی. نفس شما از چه گرم و نرم در میاد. با یک امضا حقوق ماهیانه شما چند برابر میشه؟.ولی مارو از زن و بچه ها دور کردین؟. شبها و روزها ناراحتی روحی و روانی پیدا کردیم. اخه ماچی از شما میخوایم . یه حقوق کارمندی با!!!!!!هییت مدیره اگه فکر ما بود این بلا رو سر ما نمی آورد!!!!!!ا
اونقدر اوضاع وخیم ما رو ساده و سهل نشون دادن. باید تاسف خورد؟؟؟؟؟؟
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی شماراست میگین.
اگه شعب زیان ده هستند و شما جمع میکنید ما هم قبول داریم.
فقط یه سوال:
شعبی که جمع آوری میکنید و وسایل و تجهیزات رو میفروشید و در اخر میگید وسایلی هم که فروش نرفت بدین به موسسات خیریه و مراکز عام المنفعه. بنظر شما بااین کار زیان جبران میشه؟
شما چرا از جیب سهامدار می بخشید؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بنظرم باید افراد لایق تر بیان کمک کنند.این که شعبه رو ببندیم اینکه کوچک کنیم که کاری نداره .راحترین کار منحل کردنه.پس بنظرم شخصی که توانایی داره و میتونه کمک کنه باید بیاد تا کارکنان که اینجازحمت کشیدن تشکیل خانواده دادند و کلی قسط دارند رو نجات بده.پس آقای کرمی لطفا نظر سنجیده بدید و اینقدر راحت با قضیه کنار نیایید.
م کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی لطفا بفرمایید منظورتون از تا پایان قرارداد همان قرارداد ۶ ماهه تا پایان شهریور است . طرح تشویقی دو برج هم که با شکایت به اداره کار قابل وصول است. تو این شرایط اقتصادی از ابتدا چه قدم مثبتی برای کارمندانی که با جان و دل در خدمت موسسه بودند برداشتید . چرا شعب زیانده هستند؟ چون هیچ خدماتی ارایه نشده در مقابل غولهای بانکی .
دست مریزاد آقای کرمی خوب هوای همکارانتان را دارید
Sh
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی چرا واقعیت رو درست نمیگین؟؟ برای شما چه سودی داره کارمندا بیکار شن؟ چرا باید یک نفر بعد این همه سال از کار بیکار بشه؟ کارمندا راضی بودن که حتی کیلومترها دورتر برن ولی شغلی داشته باشن. موسسه ما هم میتونست مثل بانکای دیگه طرح بذاره و منابع جمع کنه، کارمندا باعث ضرر و زیان نشدند که الان باز هم متضرر بشن و با این سن بیکار شن!!! همه پرسنل موسسه با جون و دل اینهمه سال کار کردند‌ . اینو میتونین از مشتریانی بپرسین که بدون هیچ سود و تسهیلاتی باز هم دوست دارن با ما کار کنن.حتی شعبی که جمع شدن،هنوز هم مشتری داره که نمیخواد حسابشو ببنده و کارهاشو تلفنی با یه شهر دیگه انجام میده
سارا
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای کرمی شما حال ما کارمندان توسعه رو میفهمین ما شب و روز نداریم ما ده سال از عمرمون رو تو موسسه سپری کردیم بدون وام شما که بازنشسته هستید اگر زیان ده هست چرا خودتون استعفا نمیدید اگه مرد هستید جنبه دارید استعفا بدید ما کارکنان همه با هم هستیم میخواهیم حرف مارو بشنوید و گرنه ما طریق قانون عمل میکنبم
کارمند مظلوم بی توسعه
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی خوبه خودتون بچه دارید اگه بعد ده سال کار کردن تو یه جایی اونو اخراج کنن دلتون شاد میشه ما امید و زندگیمون به این موسسه بی توسعه خوشه خواهشا حال دل ما رو بفمید
فاطی
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی عزیز میگی به کارمند تشویقی میدن با ۱۰۰ تومن چی میشه خرید یا کار کرد شما انصاف ندارید زن و بچه دارید انشاله آه ما میگیره
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
گناه کارمندان چیه ،با کلی قسط ووام وبرنامه ریزی باید چیکار کنن
کارمند موسسه بی توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر ویژه از اخبار بانک
از اینکه به داد ما کارمندان مظلوم میرسید ممنونم به نوبه خودم آقای کرمی کلیه شعبات زیاندیده هست آیا چرا شما خودتان برای بازخرید پیشقدم نمیشوید
فرزادمحمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر فقط شعب زیانده را جمع میکنین چرا صورتجلسه جمع آوری تمام شعب شهرستان تا آخر شهریور را امضاء می کنید.؟ چرا تا به امروز قبل از اینکه اعتراض کارمندها علنی بشه ، یکبار این وضعیت را در رسانه ها اعلام نکردید؟ بهتر است یکبار هم با کارمندها ، هم با افکار عمومی صادق و شفاف باشید واز دروغ گفتن پرهیز کنید .
کارمند توسعه
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی که به راحتی موضوع بستن شعبات رو به زبان می اوری
کارمندی که ۱۰ سال عمرش رو برای این موسسه گذاشته و از سن کاریابیش گذشته الان باید چکار کنه
شما میگی تا پایان قرار داد یکساله
شما که اون موقع ها نبودی مالک و سهامداران محترم آیا در ابتدا هم از کارمندها همین انتظارو داشتن که شما فقط یکسال اینجا هستید و دل نبدید و صادقانه کار نکنید یا انتظار داشتن با تمام وجود برای موسسه مایه بگذاریم الان که نفعتون در خطره شدیم یکساله
کارمند خدماتی توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام الان با بیش از 10 سال خدمت در موسسه توسعه و سن 38 سال ما کجا کار پیدا کنیم،یا واقعا خدا رو خوش میاد با این اوضاع اقتصادی 400 نفر رو از نون خوردن بندازین.
کارمند موسسه
Iran, Islamic Republic of
اقای کرمی واقعا جای تاسف داره شما در سمت مدیریت روابط عمومی هستین
شمایی که بازنشسته سیستم بانکی هستین و ضره ای از مشکلات ما رو درک نمیکنید ما ها که ده سال از بهترین دوران جوانی را اینجا گذاشتیم،شما مشکل مالی ندارین ولی ما داریم که کیلومتر ها دورتر اومدیم جناب کرمی متاسفم
کارمند فلک زده توسعه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سوال من از آقای کرمی اینه که شما مگه طرح و برنامه ای برای سود سازی شعب داشتین? اصلا کسی توسعه رو میشناسه? آقای مسئول روابط عمومی یکبار شد تو رادیو یا تلویزیون ۵ ثانیه تبلیغ انجام بدی که دوتا فرد عادی جامعه فقط اسم توسعه رو بشنوه ?شما در طول خدمتتون در توسعه به عنوان مدیر روابط عمومی فقط همین مصاحبه رو انجام دادی و بس , تو حرف از شرایط خوب برای بازخرید کارمند میزنی?شرایط خوبی که پول یه پراید برای مسافر کشی هم نمیشه شرایط خفته , آقای محترم یه کم با خودت خلوت کن و در تنهایی خوودت از خودت سوال کن که در طول خدمتم در توسعه برای این مجموعه چه کار مفیدی انجام دادم?
کارمند توسعه
با سلام .آقای کرمی شما که می‌فرمایید مشوق هایی برای پرسنل در نظر گرفته شده ؛ آیا خبر از مشوق های سایر موسسات رو به انحلال دیگر دارید؟ ۳ برابر و ۴ برابر سنوات پیشنهادشده!!!!! تازه موسساتی که قدمت موسسه ما رو ندارن .موسساتی که حتی ما حسابشون نمی آوردیم الان برای ما دهن‌کجی میکنن!!!! موسساتی که شتاب نبودن و پرسنل آموزش‌دیده و برتر مثل موسسه ما ندارن در حال ادغام با بانک دولتی هستن. چرا واقعا موسسه دستور ادغام با بانک دولتی که بانک مرکزی پیشنهاد داده بود رد کرد؟چرا فقط منفعت صاحبان سهام و موسسه ؟چرا شیوه برد برد اجرایی نشد؟ ما عمر و جوانی خودمون رو پای موسسه گذاشتیم بعد ۱۰سال خیلی راحت میگین به سلامت؟ هیچ میدونین چقدر ما برای این موسسه زحمت کشیدیم چقد از اعتبار خودمون برای جذب مشتری گذاشتیم شما با اینکار ما رو پیش هم شهری های خودمون و خانواده هامون بی اعتبار کردین .اگر موسسه شرایط ویژه ای جذب سپرده و تسهیلات مثل بانکهای دیگه در نظر نگرفت گناه ما چیه؟در آخر عاجزانه خواهش میکنم جهت جابه جایی پرسنل در بین بانکهای مختلف با بانک مرکزی مذاکره بفرمایید.
تازه ترین اخبار