۶
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
با تعیین قیمت ۱۲۳۸ تومانی هر سهم؛

سهامداران بانک مهر اقتصاد بالاخره رستگار شدند

با تعیین قیمت ۱۲۳۸ تومانی هر سهم سهامداران بانک مهر اقتصاد پس از چندین سال بالاخره رستگار شدند.
سهامداران بانک مهر اقتصاد بالاخره رستگار شدند
به گزارش خبرنگار اخباربانک، سهامداران بانک مهر اقتصاد پس از بیش از ۱۱ سال سهامداری در این بانک بالاخره طعم بالا رفتن قیمت سهام خود را چشیدند.

با توجه به اینکه مجمع تصویب ادغام بانک مهر اقتصاد با بانک سپه در طی چند روز آینده برگزار می شود ارزشیابی املاک و دارایی‌های این بانک به پایان رسیده است.

بر اساس اطلاعیه موجود در کدال گزارش هیئت کارشناسان دادگستری درباره ارزش گذاری دارایی ها و املاک موسسه بانک مهر اقتصاد به پایان رسیده و جهت استفاده سهامداران در سامانه کدال منتشر شده است.

بر این اساس قیمت هر سهم بانک مهر اقتصاد بیش از هزار و ۲۳۸ تومان ارزش گذاری شده که پس از تصویب صورتهای مالی بین دارندگان سهام تقسیم می شود.

ارزش سهام بانک مهر اقتصاد در حالی ۱۲۳۸ تومان تعیین شده است که سال گذشته بسیاری از سهامداران به قیمت ۱۰۰ تومان سهام خود را واگذار کردند.

اردیبهشت ماه سال گذشته بود که در راستای ادغام بانک‌ها و موسسات نظامی در بانک سپه مقرر شد کسانی که تمایل دارند سهام خود را به قیمت ۱۰۰ تومان به دولت واگذار کند.

کسانی که تمایلی به فروش سهام خود با این قیمت نداشتند می توانستند تا تعیین ارزش هر سهم توسط هیئت کارشناسی منتظر بمانند.

حال پس از گذشته یکسال از زمان بازخرید به قیمت ۱۰۰ تومان و ۱۱ سال پس از پذیره‌نویسی و خرید توسط سهامداران، ارزش‌گذاری با قیمت مناسبی صورت گرفته و سهامداران طعم شیرین سود در سهامداری بانک مهر اقتصاد را چشیدند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgu79u.ak9tq4prra.html
تازه ترین اخبار