۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

عملکرد مثبت ٢ ماهه بانک صادرات

بانک صاردات ایران در عملکرد دو ماهه منتهی به اردیبهشت ١٣٩٩، حدود ٢۶٩٩ میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد که حدود ١٣٢۴ میلیارد تومان مربوط به ماه اردیبهشت است.
عملکرد مثبت ٢ ماهه بانک صادرات
به گزارش خبرنگار اخباربانک، هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به ٣١٨٢ میلیارد تومان رسید که حدود ١٧٩٩ میلیارد تومان در اردیبهشت تحقق یافته است.




"وبصادر" در این مدت 1.3 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.7 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در دومین ماه سال ، تراز عملیاتی منفی 474.9 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

جمع درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان دومین ماه سال به 2.6 و 3.1 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 1.8 و 2.2 هزار میلیارد تومان ، حکایت از افزایش درآمدها و سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری دارد.

هزینه سپرده های کوتاه مدت این بانک بورسی نیز درحالی 500.3 میلیارد تومان بوده که این رقم در دوره مشابه سال گذشته 203.5 میلیارد تومان بوده است.

همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا 31 اردیبهشت نشان می دهد قیمت هرسهم "وبصادر" در پنجم فروردین 751 ریال بوده و طی 39 روز کاری به قیمت 1837 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 145 درصدی دارد.
 
https://akhbarbank.com/vdcjxaea.uqexozsffu.html
تازه ترین اخبار