۰
بنابر اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل تجارت‌نو، در راستای اجرای دستورات بیمه مرکزی صدور آنلاین انواع بیمه نامه اتومبیل در این شرکت آغازشد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، عباس آقابراری در اشاره به دیگر تدابیر اتخاذ شده درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شعب گفت: طبق بخش نامه بیمه مرکزی علاوه بر صدور آنلاین انواع بیمه نامه های اتومبیل، در پاره ای موارد که مراجعه به شعب ضروری است سعی شده کلیه امور مربوطه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی انجام شود. توزیع ماسک و دستکش میان مراجعه کنندگان و کارکنان شعب، ‌به حداقل رساندن استفاده از فیزیک پرونده به خصوص پرونده های بیمارستانی و استفاده از پرونده های الکترونیکی از جمله اقدامات موثر در این راستا بوده است.
 
وی سهم رشته اتومبیل بیمه تجارت‌نو از فروش کل صنعت بیمه را یک درصد اعلام کرده وافزود: از بدو تاسیس تاکنون موفقیت های قابل توجهی در این رشته بیمه ای به دست آمده که از جمله دلایل آن می‌توان به توسعه و انعطاف پذیری شبکه فروش، شناخته شدن برند تجارت‌نو در جامعه، پاسخ گویی سریع به نیاز های بیمه گذاران و سرعت و دقت در جبران خسارت اشاره داشت.
https://akhbarbank.com/vdchxqnq.23nkqdftt2.html
تازه ترین اخبار