۰
۱
پس از آغاز فرایند ادغام خدمات پایه مشترک نظام بانکی در بین تمامی شعب بانک های ادغامی ارائه می شود.
خدمات پایه مشترک در شعب بانکهای ادغامی ارائه می شود
به گزارش خبرنگار اخباربانک، در نیمه اول خرداد ماه مجامع عمومی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان جهت تصویب ادغام در بانک سپه برگزار می شود.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که پس از برگزاری مجامع عمومی و انحلال این بانک ها ارائه خدمات در شعب بانکهای ادغامی چگونه صورت خواهد پذیرفت؟

آیا از نیمه خرداد ماه که انحلال رسمی بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان در مجمع تصویب و آگهی خواهد شد پس از آن عملیات واریز و برداشت در کلیه شعبه مهر اقتصاد حکمت ایرانیان و سپه یکسان خواهد بود؟

آیا مشتریان این سه بانک می توانند با مراجعه به هر یک از این سه بانک خدمات پایه و عمومی بانک های دیگر را نیز دریافت کنند؟

گفته می‌شود نظر به زمان‌بر بودن فرآیند مهاجرت اطلاعات و سامانه‌های نرم‌افزاری این بانک‌ها به بانک سپه مقرر شده تا به منظور تداوم ارائه خدمات شعبه محور به مشتریان یک درگاه و واسط کاربری یکپارچه طراحی و در اختیار پرسنل شعب بانک های ادغام شونده و همچنین بانک سپه به عنوان بانک ادغام پذیر قرار گیرد.

با استفاده از این سامانه پرسنل شعب قادر خواهند بود تا در صورت مراجعه مشتریان هر یک از بانک‌ها به بانک دیگر خدمات مهم و پایه ای نظیر واریز و برداشت نقدی سپرده ها، انتقال وجه بین حساب‌های مشتریان، تغییر رمز اول و تغییر وضعیت کارت های بانکی، وصول نقدی چک، وصول و واریز چک به حساب و همچنین پرداخت اقساط تسهیلات را بدون نیاز به دسترسی مستقیم به نرم‌افزارهای متمرکز هر یک از بانک‌ها به انجام برسانند.

به عبارت ساده‌تر احتمالاً پیش از پایان خرداد ماه مشتریان بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان می توانند با مراجعه به شعبه بانک سپه عملیات واریز و برداشت وصول چک را انجام دهند همچنین مشتریان بانک سپه نیز می‌توانند با مراجعه به این دو بانک عملیات بانکی خود را دریافت کنند.
https://akhbarbank.com/vdcg3u9u.ak9tw4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
امیر
Iran, Islamic Republic of
بانکهای دیگه کی ادغامشون نهایی میشه،اینا که گفتین از قبل طراحی شده به همه بانکهای ادغامی داده شده
تازه ترین اخبار