تمدید مهلت پذیره‌نویسی صندوق واسطه‌گری مالی یکم تا ساعت ۲۴ امشب

1 خرداد 1399 ساعت 13:23

وزارت اقتصاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحدهای این صندوق تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه تمدید شد.


به گزارش اخباربانک، وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به استقبال مردم از واگذاری واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحدهای این صندوق را تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۹.۳.۱ تمدید کرد.

بنا بر این گزارش، پیش از این، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به عنوان پایان مهلت پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF)، اعلام شده بود.

گفتنی است، وزارت امور اقتصادی و دارایی، از تاریخ ۹۹.۲.۱۴ باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت و دو شرکت بیمه البرز و اتکائی امین را از طریق صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF) در حال عرضه دارد.

بر اساس این گزارش، حداکثر مبلغ پذیره‏ نویسی واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم برای هر ایرانی دو میلیون تومان و حداقل ده هزار تومان است و مردم با خرید سهام شرکت های دولتی، می‌توانند از مزایای تخفیف حداقل ۳۰ درصدی واحدهای این صندوق بهره‌مند شوند.


کد مطلب: 74709

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/74709/تمدید-مهلت-پذیره-نویسی-صندوق-واسطه-گری-مالی-یکم-ساعت-۲۴-امشب

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com