۰
۲
آخرین صورت مالی حسابرسی‌شده که بانک آینده از عملکرد سالانه خود منتشر کرده، مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ و همچنین آخرین صورت مالی حسابرسی‌نشده‌ای هم که این بانک‌ از عملکرد خود منتشر کرده، مربوط به ۱۲ماهه سال ۱۳۹۷ است.
بدهی ۱۷/۶ هزار میلیارد تومانی شرکت ایران‌مال به بانک آینده
به گزارش اخباربانک، با این‌حساب، بانک آینده ازجمله بانک‌هایی است که در شفافیت مالی چندان عملکرد خوبی نداشته است. عملکرد بانک مذکور بدین جهت مهم است که این بانک در سال‌های اخیر برخلاف روال رایج در بانک‌های جهانی، خود به تنهایی یک ابرپروژه‌ای را به نام ایران‌مال اجرا کرد که در حداقل برآورد، گفته می‌شود ۳۶/۵ هزار میلیارد تومان برای احداث و تکمیل آن هزینه شده است (در سطح جهان برای اجرای ابرپروژه‌هایی همانند ایران‌مال کنسرسیومی از بانک‌ها با هم و برای تامین مالی همکاری می‌کنند.).

در همین زمینه طبق اطلاعات درج شده در صورت مالی حسابرسی‌نشده سال ۱۳۹۷ این بانک، مجموع مانده تسهیلات جاری شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال تا پایان اسفند سال ۱۳۹۷ حدود ۱۷ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان بوده است که رقم قابل‌توجهی در نظام بانکی کشور محسوب می‌شود؛ چراکه این رقم معادل ۴۲ درصد کل بودجه عمرانی محقق‌شده کشور در همان سال ۱۳۹۷ بوده است.

منبع:نود اقتصادی
https://akhbarbank.com/vdcivqay.t1a552bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته ارزش حال این پروژه را هم باید درنظر گرفت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یاد شهید دکتر شریعتی افتادم در خصوص تظلمی که به بردگان جهت ساخت اهرام ثلاثه در مصر باستان روا شده است .الغرض در همین پروژه ایران مال فرزند من سه ماه تابستان برای یکی از شرکتهای ساختمانی پیمانکارش کار کرد. در نهایت پس از سه ماه کار از 8تا5بعداظهر من با پیگیری فراوان موفق شدم یک میلیون از شرکت مذکور دریافت نمایم .حالا وقتی گذرمان بیافتد یاد ظلمهایی که در کشور به نیروی کار روا داشته شده در نظرمان زنده میشود گردی از هزاران هزار در نظر امد
تازه ترین اخبار