معاملات امروز بانک آینده مشمول معاملات مشکوک شد

28 ارديبهشت 1399 ساعت 20:22

در روز افت ۱۹ هزار و ۱۴ واحدی شاخص، دو بانک و پتروشیمی بورسی، زامیاد، ۶ شرکت سرمایه گذاری و ۵ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.


به گزارش اخباربانک، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فشار فروش در نماد گروه های فلزات، پالایشی و بانکی ها آغاز به کار کرد و پس از جمع آوری صف فروش بسیاری از نمادها در نهایت شاخص با افت 19 هزار و 14 واحدی به میانه کانال 968 هزارتایی عقب نشینی کرد.

به این ترتیب بیش از 10.5 هزار میلیارد تومان در بورس و 4.1 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت با داد و ستد بیش از 2.6 میلیارد سهم و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، پالایشگاه اصفهان، بانک پارسیان به همراه ذوب آهن به ترتیب با تقاضای 795، 559 ،544 و 535 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت سالمین حاضر در بازار دوم معاملات بورس ضمن رشد 30.6 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد بیش از 208.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پتروشیمی کرمانشاه، بانک آینده، زامیاد، مارگارین، سرمایه گذاری شاهد، بانک ایران زمین، سرمایه گذاری پردیس، سرمایه گذاری آتیه دماوند، پارس آریان، سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان ، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، پگاه آذربایجان، سرمایه گذاری اعتلا البرز و پگاه گلپایگان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، پتروشیمی کرمانشاه، زامیاد، 6 شرکت سرمایه گذاری و 5 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.


 


کد مطلب: 74636

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/74636/معاملات-امروز-بانک-آینده-مشمول-مشکوک

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com