۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین:

امروز رسالت روابط عمومی ها پرورش مخاطب آگاه است

سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین طی پیامی فرارسیدن هفته روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت.
امروز رسالت روابط عمومی ها پرورش مخاطب آگاه است
به گزارش اخباربانک، در پیام استاد آمده است:
در سالهای اخیر فعالیت در حوزه روابط عمومی با تغییرات زیادی همراه بوده است. رشد تکنولوژی، ظهور شبکه های اجتماعی، تغییر در مخاطبین و … از جمله عواملی هستند که فعالین این حوزه را با چالش های جدی مواجه کرده اند.

امروز نقش ها دچار تغییر شده است، مخاطبین گاه خود به بازیگران اصلی عرصه رسانه و روابط عمومی تبدیل شده و تمامی قواعد این عرصه را در چشم بهم زدنی دچار دگرگونی کرده اند.

سالهاست فعالین عرصه روابط عمومی و رسانه در کشورمان دلسوزانه این موارد را به مسئولین امر منتقل کرده اند اما برخورد غیر کارشناسی با موضوعات عنوان شده گاه صدمات غیر قابل بازگشتی را متوجه کشور کرده است.

امروز ضمن تقدیر و تشکر از همه فعالین عرصه ارتباطات درخواست دارم، تمام تلاش خود را برای بالا بردن سواد رسانه ای و پرورش مخاطبین بکار بگیرند. امروز رسالت روابط عمومی ها پرورش مخاطب آگاه است، تا بتوانیم از این طریق رشد و توسعه کشور را تسریع کنیم.

در انتها به عنوان عضو کوچکی از خانواده روابط عمومی، از تمامی تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در پناه الطاف خداوند متعال پیروز و سربلند باشند.
 
https://akhbarbank.com/vdcevp8f.jh8e7i9bbj.html
تازه ترین اخبار