۰
۱
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۶

شاخص بورس باز هم رکورد زد

شاخص کل بازار سرمایه امروز باز هم رکورد جدیدی را ثبت و بیش از ۴۶ هزار واحد صعود کرد.
به گزارش اخباربانک، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۶ هزار و ۹۰۲ واحد صعود به رقم ۹۶۴ هزار و ۳۰۸ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۳ هزار و ۹۳۴ واحد صعود و رقم ۳۱۱ هزار و ۸۹۳ واحد را ثبت کرد.

امروز معامله‌گران ۹۵۵ هزار معامله به ارزش ۹۴ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال انجام دادند.

در بازار امروز معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملی، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.

ورود شاخص فرابورس به ۱۱ هزار واحد
شاخص کل فرابورس نیز با ۳۸۱ واحد صعود به رقم ۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۵۵۲ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال انجام دادند. هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcaoen0.49nya15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Canada
قانونی گذاشته بشه چنانچه شرکتهای بورسی طرح توسعه خوبی داشت و افزایش سرمایه داد از محل آورده نقدی سهامدارن بهمون میزان بانکها وام کم بهره بهشون بدهند تا صنایع بازسازی بشن در شرایط فعلی رونق بورس سهامدار استقبال میکنه .
تازه ترین اخبار