۰
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸

تمدید بیمه‌نامه‌های مسافرتی بیمه کوثر

بیمه‌نامه‌های مسافرتی بیمه کوثر به‌منظور آسایش خاطر بیمه‌گذاران، به‌صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.
تمدید بیمه‌نامه‌های مسافرتی بیمه کوثر
اخبار بانک به‌گزارش روابط‌ عمومی و اعلام معاون اتکایی و امور بین‌الملل بیمه کوثر، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا که موجب اعمال قرنطینه و توقف پروازهای بین‌المللی در بسیاری از کشورهای جهان شده است، بیمه کوثر برای رفاه حال و آرامش خاطر بیمه‌شدگان و هم‌وطنانی که در سفر به‌سر می‌برند و اعتبار بیمه‌نامه‌های مسافرتی آن‌ها روبه پایان است، تمدید این بیمه‌نامه‌ها را با پوشش‌ها و طرح‌های متفاوت، بدون حضور در دفاتر و نمایندگی‌های شرکت امکان‌پذیر کرده است.
محسن امیری‌زاده با تاکید بر اینکه اطلاعات لازم درباره راه‌های ارتباطی با بیمه کوثر و شرکت امداد‌رسان بر روی همه بیمه‌نامه‌ها نوشته شده است، افزود: شیوع بیماری کرونا و همه‌گیری جهانی آن، تبعاتی برای مردم در کشورهای مختلف داشته و شرایط ویژه‌ای را نیز برای مسافران به‌وجود آورده است که این شرایط ویژه، فعالیت‌های ویژه‌ای را نیز می‌طلبد.
وی در ادامه اظهار کرد: اگر بیمه‌شده‌ای، بیمه‌نامه مسافرتی تهیه کرده باشد ولی به‌دلیل شرایط قرنطینه امکان بازگشت به کشور را نداشته و مدت اعتبار بیمه‌نامه وی نیز روبه اتمام باشد، فقط لازم است با بیمه کوثر یا شرکت امدادرسان تماس گرفته و درخواست خود را برای تمدید بیمه‌نامه ثبت کند.
معاون اتکایی و اموربین‌الملل بیمه کوثر با اشاره به قوانین وزارت امورخارجه کشورهای حوزه شینگن، گفت: مسافران ایرانی براساس ویزاهای دریافتی خود، حداکثر تا۹۲ روز در هر سفر مجاز به اقامت در آن کشورها هستند. طبق همین قانون، تمامی بیمه‌نامه‌های درمان مسافرتی که توسط بیمه‌گران ایرانی برای مسافران خارج از کشور صادر می‌شود تا ۹۲ روز اعتبار دارد و پس از آن، پوشش بیمه‌ای لغو و باطل خواهد شد.
امیری‌زاده تاکید کرد: هم‌وطنانی که در سفرهای خود از بیمه‌نامه مسافرتی بیمه کوثر استفاده می‌کنند، می‌توانند همچون گذشته با خیالی آسوده از پوشش‌های مختلف بیمه‌نامه‌های مسافرتی شرکت، پس از ثبت درخواست تمدید این بیمه‌نامه‌، استفاده کنند.
https://akhbarbank.com/vdcd9s05.yt0oo6a22y.html
تازه ترین اخبار