۱
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲

نگاهی به مجمع بانک «آینده»

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک آینده به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی با حضور بیش از ۵۵ درصد سهامداران در تهران برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، مجمع «وآیند» با ریاست شعبان مرادی برگزار شد و مهران صمصامی و جمشید اقبال پور ناظران آن بودند.

در این جلسه در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی صحبت شد و چهار کاندیدا برای این دوره معرفی شدند که از بین این چهار کاندیدا نهایتا موسسه حسابرسی فاطر انتخاب و معرفی شد.

بانک آینده که از دی ماه مدیریت جدید خود را شناخت با رشد قیمت سهم از ۱۶۰ تا ۴۸۰ تومان طی سه ماه اخیر مواجه شده است. این شرکت ۸ هزار میلیاردی بازار سرمایه ، نخستین بانکی بود که در کاهش نرخ سود پیشقدم شد و توانست نرخ سود خود را به ۱۵ درصد کاهش دهد.

گرچه این بانک در پایان سال ۹۷ با زیان انباشته ۳۶۰ میلیارد تومانی مواجه شد اما انتظار می‌رود با یک مدیریت صحیح در یک بازه زمانی کوتاه این زیان جبران شود.

کما اینکه موضوع افزایش سرمایه این شرکت و همچنین تجدید ارزیابی دارایی ها به عنوان پتانسیل کم نظیر این بانک برای اصلاح ساختار وجود دارد. بانک آینده با تفکرات نو و تیم مدیریتی جدید که در گذشته با کارنامه شفافشان امتحان خود را پس داده اند ، آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

سهام این بانک در سال گذشته بازدهی ١٧۵ درصدی به سهامداران اعطا کرده است و رشد قابل توجه قیمت سهام و همچنین تغییرات هیات مدیره، در روزهای اخیر بار دیگر بانک آینده را به مرکز توجه تحلیلگران و سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

از جمله پتانسیل های بی نظیر این شرکت مالکیت مجتمع بزرگ (ایران مال) است که به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری _تفریحی در خاورمیانه شناخته می شود.همچنین طبق آخرین شنیده ها بانک آینده با داشتن (ایران مال) و برج فرمانیه و دارایی های بزرگ دیگر حدود۴۰ هزار میلیارد تومان دارایی در اختیار دارد که با تجدید ارزیابی این دارایی ها می تواند یک اصلاح ساختار اساسی داشته باشد.
 
https://akhbarbank.com/vdcamun0.49nye15kk4.html
تازه ترین اخبار