۰
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

همدلی آرمان با کودکان موسسه محک

شرکت بیمه آرمان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در پاندمی جهانی کرونا با موافقت مدیرعامل و هیئت مدیره ، هزینه تولید کارت تبریک نوروز 99 را به موسسه خیریه محک اهدا کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در پاندمی جهانی کرونا با موافقت مدیرعامل و هیئت مدیره ، هزینه تولید کارت تبریک نوروز 99 را به موسسه خیریه محک اهدا کرد.
 
همه ساله سازمان ها و شرکت ها در آستانه نوروز اقدام به تهیه و تولید سررسید ، کارت تبریک و سایر اقلام تبلیغاتی می نمایند که امسال شرکت بیمه آرمان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود بعنوان یک نهاد مالی با در نظر گرفتن شرایط کشور و پاندمی جهانی کرونا با نظر موافق هیئت مدیره و مدیرعامل هزینه های مربوط به تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی نوروزی را به حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه اختصاص داد.
 
در این راستای علاوه بر خرید و اهدا دستگاه های تب سنج و اکسیژن سنجی به ارزش 2میلیارد ریال جهت مناطق محروم خراسان جنوبی ، با اختصاص 30میلیون ریال هزینه تولید کارت تبریک نوروزی به موسسه خیریه محک ، همدلی خود را با کودکان تحت پوشش این موسسه ابراز کرد.
https://akhbarbank.com/vdciy3ay.t1app2bcct.html
تازه ترین اخبار