۰
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

اهمیت درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات

بانک صادرات ایران با فراهم کردن امکان ثبت درخواست اینترنتی درگاه‌های پرداخت، دامنه خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیک را گسترده‌تر کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، تکمیل فرم درخواست دریافت درگاه پرداخت اینترنتی این بانک علاوه بر مراجعه به شعب، به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی: ipg.bsi.ir امکان‌پذیر است و فعالان اقتصادی و دارندگان شبکه‌های کامل فروش و توزیع در کشور می‌توانند با استفاده از درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک صادرات ایران، امکانات گسترده‌ای در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

پرداخت اينترنتي نوعي پرداخت الكترونيكي است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌هاي بانكي عضو شتاب مي‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكي خود شامل شماره كارت، رمز دوم پویا برای تراکنش‌های بالای صد هزار تومان، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجي (CVV٢) نسبت به خريد از وب‌سايت‌هاي اينترنتي فروشنده كالا يا خدمات اقدام نمايند.

درگاه پرداخت اينترنتي سيستم واسط ميان فروشگاه اينترنتي و شبكه بانكي است كه تراكنش‌هاي خريد كاربران اينترنتي يا مشتريان فروشگاه پذيرنده از طريق آن به شبكه بانكي ارسال مي‌‌شود.

امكان تسهيم و واريز مبالغ تراكنش‌ها به چند حساب مختلف و با درصدهاي مورد نظر متقاضي، امکان پرداخت قبوض خدمات شهری(آب، برق، گاز، تلفن و …) و خرید شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری اپراتورهای تلفن همراه(همراه اول، ایرانسل و رایتل) و امكان ارائه خدمات ويژه نظير دسترسي به ريزتراكنش‌ها به مشتريان خاص از طريق صورتحساب ويژه بانك صادرات ايران از خدمات متنوع و در دسترس این خدمت بانکی است.

داشتن حساب در بانک صادرات ايران، دارا بودن وب سايت آماده جهت فروش اينترنتي (‌چرخه کامل فروش)،
اخذ نماد اعتماد الکترونيکي از طريق وب سايت www.enamad.ir و
وجودIP معتبر (IP Valid) براي وب سايت پذيرنده از شرایط لازم برای استفاده از این خدمت است. همچنین امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از طریق سایت مذکور و استفاده از ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر (پاس) نیز امکان‌پذیر است.

در استفاده از این درگاه‌ها، هيچ هزينه و كارمزدي از متقاضي (پذيرنده اينترنتي) دريافت نمي‌شود.

بنابر دستور بانك مركزي ج.ا.ا واريز مبالغ تراكنش‌هاي اينترنتي به صورت يكبار در روز و در صبح روز بعد (اولين سيكل پاياي روز بعد) انجام مي‌پذيرد. وجوه ناشي از تراکنش‌هاي درگاه پرداخت اينترنتي به صورت سر جمع به حساب پذيرنده واريز می‌شود.

متقاضیان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات می‌توانند علاوه بر تکمیل فرم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی به صورت حضوری از طریق شعب بانک صادرات ایران، با مراجعه به وب سایت بانک و فعال کردن درگاه پرداخت اينترنتي با همكاري متقاضي، بانك صادرات ايران و شركت «پاس» از این ظرفیت استفاده کنند.
سقف پرداخت‌های اینترنتی در این درگاه‌ها، در مورد كارت‌هاي بانكي صادره بانك صادرات محدوديتي نداشته و درمورد كارت‌هاي ساير بانك‌ها مطابق با شرايط و قوانين بانك صادر كننده كارت عمل مي‌شود. شايان ذكر است بنابر الزام شاپرك سقف مبلغ هر تراكنش خريد ٥٠٠ میلیون ریال است.
https://akhbarbank.com/vdcaoan0.49ney15kk4.html
تازه ترین اخبار