۰
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰

تلاش شعب بانک ایران زمین در سال 98 ستودنی است

معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین طی پیامی از تلاش شعب این بانک در سال 1398 در راستای خدمت هرچه بیشتر به مشتریان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش اخباربانک، در پیام هادی قدیمی آمده است:
سال 1398 سال ویژه ای برای شبکه بانکی بود، اکنون که در واپسین روزهای این سال قرار داریم جا دارید از تلاش تمامی همکاران خود در خط مقدم شبکه پولی و تلاش های آنها در جهت ارتقاء سطح خدمات بانکی و مالی به مردم کشور، تقدیر و تشکر کنیم.

در این سال بیگانگان تصور می کردند تحریم های اقتصادی، شبکه بانکی کشور را با معضلات بسیاری مواجه نمود، اما در عمل با تلاش همه همکاران بانکی و برنامه ریزی های بانک مرکزی، توانستیم بخش مهمی از منابع خود را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم و چرخ های اقتصاد کشور را همچون گذشته با قدرت به گردش درآوریم.

همکاران من در بانک ایران زمین، تمام تلاش خود را در سال جاری در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم کشور به کار گرفتند. رشد منابع، ایجاد و جابجایی برخی شعب، خدمت رسانی منسجم به مشتریان در سراسر کشور، همکاری همه جانبه با تولید کنندگان، سرمایه گذاری در جهت تولید و بهبود شرایط رفاهی کارکنان از جمله اقدامات سال 1398 است که نشان از چشم اندازی روشن برای بانک ایران زمین دارد.

آنچه مسلم است، سال 1399 بانک ایران زمین همچون همیشه حرکت رو به جلو داشته و در کنار تولید خواهد بود و امیدوارم نقش بسزایی در اقتصاد کشور داشته باشیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود به جهت تلاش در جهت بهبود عملکرد بانک، از مشتریان، سهامداران و تمامی کسانیکه ما را در جهت رشد و شکوفایی یاری نمودند، تشکر می کنم و امیدوارم همچون گذشته همکاران محترم با انگیزه و نشاط همیشگی در ارتقاء نام بانک ایران زمین کوشا باشند. همچنین از کلیه همکارانم در شعب بابت ارائه خدمات به مشتریان در شرایط کنونی و در روزهای پایانی سال تشکر فراوان کرده و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

در انتها امیدواریم سال 1399 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای تمامی مردم ایران زمین باشد.
https://akhbarbank.com/vdcipyay.t1ap32bcct.html
تازه ترین اخبار