پیام نوروزی مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل

2 فروردين 1399 ساعت 14:30

سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.


به گزارش اخباربانک،در این این پیام آمده است؛ نام آنکه جان را فکرت آموخت

یا مدبر اللیل و النهار         
حول حالنا الی احسن الحال

دگر بار طبیعت با حضور بهار و نوروز رویش دوباره یافته و جانی تازه به خود گرفته و “نـو”شدن زمیـن و زمـان را مـژده می دهـد.

رخسار طبیعت و درختان و صحـراها با آمدن بهار از رخوت و کرختی بیرون آمـده و نسیم لطف و رحمت خـداوندی به آنان جانی تـازه داده وعصر بیداری و حرکت در عالم فراگیر می گردد.

آغازین روزهای سال ١٣٩٩ مقارن با مبعث نبی مکرم اسلام پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمـد مصطفی (ص) ودر ادامه آن در ٢١ فـروردیـن ماه مـیلاد بهجت آفرین منـجی عالم بشریت امام زمـان حضرت مهدی (عج) قرار گرفته است، این دو رویداد مهم در شروع سال را به فال نیک گرفته و از خداوندمتعال خالصـانه می خواهیم مهربانی، عشق وعطوفت را به تمام جهانیان عنایت فرمایند.          

هموطنان عزیز و ارجمند، مشتریان گرانقدر موسسه اعتباری ملل و همکاران گرامی؛ همانگونه که در جریان قرار دارید سال ١٣٩٨ سالی پرفراز و نشیبی برای کشور عزیزمان بود. بد عهدی دشمن قـسم خورده اسلام و مسلمین، آمریکای جهان خوار و همراهانش موجب ایجاد شرایط اقتصادی نابـسامانی در کشور گردیـد ومردم عزیزمان را متحمل سختی های زیادی نمود. اتفاقات و بلایای طبیعی موجب بـروز خسارات و مشـکلات عدیده ای برای بخش هایی از مردم عزیز کشورمان گردید، همه این اتفاقات و سختی ها را ملـت بزرگوار ایران به قیمت صلابـت وامنیت و پشتیبانی از ولایت فقیه به جان خریدند و همانگونه که مشاهده نمودید در تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهیدقاسم سلیمانی و سایر همرزمانش در سراسر کشور حماسه آفریدند و نشان دادند جایی که موضوع امنیت کشور و لـزوم اتحاد در بین آنان مطرح باشد تا پای جان در حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و پاسدارخون شهداء خواهند بود. از این رو به عنوان یکی از خادمان این مرز و بوم و به نوبه خود از صمیم قلب از حماسه وحدت و همدلی و پشـتیبانی ازدولت و ولایت فقیه توسط ملت شریف ایران قدردانی نموده و فرارسیدن سال نو را به آحاد هموطنان بالاخـص مشتریان،سپرده گذاران و همکاران عزیز و ارجمندم در سراسر کشور تبریک و شادباش عرض نموده و امیدوارم سال جدید با انجام کار بیشتر، همدلی، همفکری و هم افزائی سالی پر خیر و بـرکت و سرشار از موفقیت بوده و خداونـد متـعال بهترین ها رابرایتان مقدّر فرمایند.

درخاتمه امیدوارم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نموده و با عدم  حضور در اجتماعات سلامتی را برای خود و خانواده هایمان به ارمغان آورده و ثابت کنیم که مثل دفاع مقدس همه همدل و همراه با مسئولین محترم از این بلای بزرگ سربلند وبا عافیت عبور خواهیم کردانشاءالله 

باتشکر
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل
سید امین جوادی


کد مطلب: 73790

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73790/پیام-نوروزی-مدیرعامل-مؤسسه-اعتباری-ملل

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com