۰
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰

قدر دانی بانک ملی از مشتریان

بانک ملی ایران از هموطنان عزیز و مشتریان گرانقدر که در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و جایگزینی آنها برای مراجعه خود به شعب، از کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور حمایت کرده اند، سپاسگزار است.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در روزهایی که فراگیری ویروس کرونا در کشور به یک دغدغه مهم اجتماعی تبدیل شده است، بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع بیشتر و مقابله با آن، کنترل و محدود کردن روابط اجتماعی و همچنین دوری از فضاهای عمومی و پر تردد همانند مراکز خرید، بانک ها و... است.
 
این اقدام نیز با استفاده از خدمات الکترونیکی و اینترنتی ممکن است که خوشبختانه طی چند سال گذشته بانکداری الکترونیک و فراتر بانکداری دیجیتال در کشور مسیر روشنی را طی و بانک ها امروز خدمات غیرحضوری ارزنده ای را به مشتریان خود ارایه کرده اند که با استفاده از آنها می توان به راحتی بخش قابل توجهی از امور بانکی را بدون مراجعه به شعب مدیریت کرد.
 
بانک ملی ایران یکی از بانک های پیشران در این عرصه است و هرساله در رویداد «ملی شو» آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نظام بانکی کشور ارایه می کند که این محصولات ضمن فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر مشتریان، می توانند در روزهای حساس کنونی راهگشا و گره گشا باشند.
 
 سامانه بام، نئو بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و... بخشی از این خدمات هستند که می توانند درصد قابل توجهی از مراجعات به شعب را کاهش دهند. همچنین با توجه به اینکه مراجعه به شعب می تواند سلامت مشتریان و کارکنان بانک را با مخاطره مواجه کند، بانک ملی ایران دستگاه های «خودگردان» را جایگزین شعب خود کرده است که علاوه بر خدمات معمول خودپردازها، عملیات دریافت وجه نقد را نیز انجام می دهند و اکنون در بیش از 600 منطقه از اقصی نقاط کشور برای خدمت رسانی به مشتریان بانک مستقر شده اند.
 
در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران اشاره شده است:
 
 
خدمت کاربرد
بام دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و...
همراه بام (بام به روز رسانی شده) انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و...
بله کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و...
نشان پرداخت پرداخت پول از طریق QR CODE (جایگزین کارت بانکی)
اپلیکیشن 60 ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و.
 
https://akhbarbank.com/vdchkqnq.23nxqdftt2.html
تازه ترین اخبار