بورس امروز هم نزولی ماند

25 اسفند 1398 ساعت 13:22

روند نزولی شاخص بورس که از هفته گذشته آغاز شده، به امروز هم کشیده شد؛ هرچند شاخص کل در دقایق نخستین معاملات صعودی بود اما در طول معاملات سقوط کرد و بازار امروز با شاخص نزولی بسته شد.


به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز با ۸۶۳۹ واحد نزول به رقم ۴۹۴ هزار و ۹۹ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳۳۴۵ واحد ریزش داشت و رقم ۱۷۲ هزار و ۳۸۵ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۶۹۶ هزار معامله انجام شد که ۴۷ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

امروز ۲۸۰ نماد منفی و ۶۲ نماد مثبت بودند که از میان آن ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، سرمایه گذاری غدیر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بورس گذاشتند.

همچنین بانک‌های ملت و تجارت، گلوکوزان، سایپا، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نمادهای پربیننده بورس بودند.

ادامه معاملات فرابورس تا ساعت ۱۴
معاملات فرابورس امروز نیز به دلیل اختلالی که صبح امروز در سامانه معاملاتی بازارهای فرابورس ایجاد شد، از ساعت 11:30 قرقرار شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد. که اطلاعات آن پس از پایان بازار به خبر اضافه می‌شود.


کد مطلب: 73720

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73720/بورس-امروز-هم-نزولی-ماند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com