۰
۱
نوبخت گفت: به ۴ میلیون نفر که شرایط ویژه دارند بدون نیاز به ضامن ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: حدود ۷ میلیون نفری را شناسایی کردیم که قرار است تحت حمایت ۲ بسته معیشتی ویژه قرار دهیم.
 
او اضافه کرد: ۳ میلیون نفر کسانی هستند که از درآمد ثابت ندارند و مشمول دریافت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ماه خواهند شد.
نوبخت افزود: ۴ میلیون نفر دیگر کسانی هستند که شرایطشان به نوعی است که به آن‌ها ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

نوبخت ادامه داد: این وام ۱۲ درصد سود دارد که ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می‌کند. دریافت وام نیاز به ضامن ندارد و با کارت یارانه قابل پرداخت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: این رقم ۳۰ ماهه بازگردانده می‌شود که ۳ ماه تنفس دارد و اقساط آن ماهی ۸۰ هزار تومان است.
https://akhbarbank.com/vdchk-nq.23nx6dftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
برای سیل وام ، برای زلزله وام ، برای خشکسالی وام وحالا هم وام کرونا !!! از آنطرف تحت عنوان الکترونیک شدن بانکها حجم پرسنل بانکهای دولتی به نصف " نسبت به ده سال قبل رسیده است" و اعطای تسهیلات نیز نسبت به ده سال قبل رشد هفت الی هشت برابری رسیده است واز همه مزخرف تر در ده سال قبل یک پرونده تسهیلاتی نهایتا ده برگ بود وآلان بیشتر از بیست وپنج برگ شده است / بخدا از هر ده مشتری نه نفر میگویند شما با این حجم کار دیوانه نمیشوید ؟؟؟ ویا حداقل ماهی بیست میلیون حقوق دارید ؟؟؟ اصلا مشکلی نیست تا به هشتاد میلیون نفر هم وام بدهید ولی لااقل تعداد پرسنل شعب بانکها وحجم کاریشانرا نیز دریابید
تازه ترین اخبار