زمزمه های حضور ۵۰ درصد از پرسنل بانک ها در شعب

20 اسفند 1398 ساعت 10:39

برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری حضور تنها ۵۰ درصد از پرسنل نیروهای خود در شعب را در دستور کار قرار داده‌اند.


به گزارش خبرنگار اخباربانک، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا همچنان مسئولان بهداشتی توصیه به عدم حضور در اماکن عمومی دارند.

این موضوع تا حد زیادی توسط شهروندان رعایت شده و موید این مطلب خلوت بودن بسیاری از پاساژها و مراکز خرید می‌باشد.

اما این موضوع در مورد شعب بانک ها و موسسات اعتباری صادق نبوده و همواره در اسفندماه شلوغی شعب نسبت به ماه‌های پیش از آن دو برابر می‌شود.

توصیه های مسئولان پزشکی به شهروندان در خصوص عدم حضور در اماکن عمومی نظیر شعب بانک‌ها نیز حداقل در این مورد بی‌نتیجه بوده است.

به همین جهت در حال حاضر شعب بانک‌ها از جمله مهمترین مراکز انتقال ویروس کرونا بوده و متاسفانه در چند روز گذشته تعدادی از کارمندان بانک‌ها به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

پرسنل بانکی در کانال ها و گروه های عمومی و مجازی خود همواره از مسئولان امر درخواست حمایت بیشتر را دارند که متاسفانه مورد توجه واقع نشده است.

حال شنیده می‌شود برخی از شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری برنامه حضور ۵۰ درصدی پرسنل خود در شعب را در دستور کار قرار داده‌اند.

به عبارت دیگر اگر یک شعبه بانک ۱۰ کارمند داشته باشد ۵ کارمنددر روزهای زوج و پنج کارمند نیز در روز های فرد در شعبه حضور داشته باشند.

این عدم حضور می تواند هم از سوی مسئولان بانک به صورت تشویقی داده شده و یا از مرخصی های استحقاقی کارمندان استفاده شود.

با این کار عملاً ریسک ابتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان بانک به نصف کاهش پیدا می‌کند.

امیدواریم این موضوع حقیقت داشته و دیگر بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز جهت سلامت پرسنل خود این رویه را در دستور کار قرار دهند.
 


کد مطلب: 73607

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73607/زمزمه-های-حضور-۵۰-درصد-پرسنل-بانک-شعب

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com