۰
۱
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷

بیمه اتکایی امین هم مجوز افزایش سرمایه گرفت

شرکت بیمه اتکایی امین با نماد اتکام، مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.
به گزارش اخباربانک، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه 1384)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بيمه اتکايي امين (سهامی عام) در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشد و افزایش سرمایه این شرکت با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع اعلام شد.

بر اساس این گزارش، سرمایه کنونی شرکت بیمه اتکایی امین 3.000 میلیارد ریال است که با انتشار 300 میلیون سهم یکهزار ریالی، این سرمایه به 3.400 میلیارد ریال خواهد رسید.

بر این اساس، 80 میلیارد ریالی از افزایش 300 میلیارد ریالی اتکام از محل سود انباشته و 220 میلیارد ریال آن نیز از محل سایر اندوخته ها تامین خواهد شد.

هدف از افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین، اصلاح ساختار مالي این شرکت بورسی اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، انجام افزایش سرمایه ، حداكثر تا 60 روز از تاريخ اين مجوز امكان‌پذير خواهد بود و عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال اين مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جديد از اين سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ 21 قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، از سوی سازمان نخواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdccepqm.2bq1i8laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات ارائه شده عالی است
تازه ترین اخبار