۰
۱
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵

بانک آینده ملزم به استخدام پرسنل افضل توس شد

بانک آینده ملزم به استخدام حدود ۳۸۰ نفر از پرسنل تعاونی اعتبار منحله افضل توس شده است.
بانک آینده ملزم به استخدام پرسنل افضل توس شد
به گزارش خبرنگار اخباربانک، حدود دو سال پیش بود که تعاونی اعتبار افضل توس به موجب دستور بانک مرکزی منحل شد.

تعاونی اعتبار افضل توس به علت عدم توانایی در بازپرداخت سپرده های مشتریان خود مجبور به انحلال و مقرر شد بانک آینده ساماندهی این تعاونی را بر عهده بگیرد.

حال بر اساس نامه ای که چند روز پیش بانک مرکزی خطاب به بانک آینده ارسال کرده این بانک مکلف شده تعداد ۳۷۸ نفر از پرسنل تعاونی منحله افضل توس را به استخدام خود درآورد.

به موجب موافقت نامه ای که دو سال پیش بین بانک مرکزی و بانک آینده منعقد شده مقرر شد بانک آینده تعداد ۱۱۰ شعبه جدید را به شعب خود در ازای ساماندهی تعاونی افضل توس اضافه کند.

۵۶ شعبه بانک آینده پیش از این افتتاح و ۵۴ شعبه باقیمانده نیز موافقت افتتاح آن در طی چند روز اخیر صادر شده است.

اما نکته جالب توجه در صدور مجوز برای افتتاح ۵۴ شعبه باقی مانده این است که بانک آینده باید به ازای هر شعبه، ۷ کارمند تعاونی اعتبار منحله افضل توس را به استخدام خود درآورد.

در نامه فوق که تصویر آن در زیر آمده این گونه ذکر شده است؛
در چارچوب تفاهم نامه سه جانبه نحوه اجرای مصوبه سران سه قوه در ارتباط با تعاونی اعتبار منحله افضل توس که در تاریخ ۵ اسفند ۹۷ منعقد شده صدور مجوز فعالیت ۵۴ شعبه دیگر بانک آینده مشروط به استخدام ۷ نفر به ازای هر شعبه اقدام گردد.

همچنین در ادامه این نامه آمده ترتیبی اتخاذ گردد تا مدارک و مستندات مربوط موید به کارگیری کارکنان تعاونی اعتبار یاد شده جهت بررسی و اقدامات مقتضی بعدی به مدیریت کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری این بانک ارائه گردد.

https://akhbarbank.com/vdcjhxea.uqetazsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه هنوز پول مارو ندادن به فکر استخدام افتادن زندگیمان از هم پاشید امیدوارم خدا زندگی شون بپاشونه
تازه ترین اخبار