تامین سرمایه بانک ملت آماده عرضه اولیه سهام شد

10 اسفند 1398 ساعت 10:07

تامین سرمایه بانک ملت به عنوان چهارمین شرکت از این صنعت با سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۳ درصدی سهام بایستد.


به گزارش اخباربانک، شرکت تامین سرمایه بانک ملت از 7 اسفند ماه در پلاک 536 با نماد "تملت" و در بخش فعالیت­ های جنبی واسطه­ گری های مالی در بازار دوم بورس تهران درج شد تا به عنوان چهارمین شرکت از این صنعت پس از تامین سرمایه های امید، لوتوس و نوین در صف عرضه اولیه 13 درصدی سهام(12 درصد گروه مالی ملت و یک درصد کارگزاری بانک ملت) بایستد.

طبق بررسی های بورس پرس، تامین سرمایه بانک ملت 28 دی سال 89 با سرمایه اسمی 100 میلیارد تومانی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و در 18 بهمن سال 89 با اخذ مجوز از سازمان بورس فعالیت را آغاز کرد.
موضوع فعالیت اصلی، پذیره‌نویسی، تعهد پذیره نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار در عرضه های ثانویه درحد امکانات مالی یا از طریق تشکیل سندیکا با سایر نهادهای مشابه/ اشخاص حقوقی واجد شرایط است.

سرمایه شرکت با 43 نیروی انسانی در حال حاضر 700 میلیارد تومان است که گروه مالی ملت با 91 درصد به عنوان سهامدار عمده، مدیریت سرمایه آتیه خواهان با 5 درصد، و کارگزاری بانک ملت، واسپاری ملت، صرافی‌ملت و تدبیرگران بهساز ملت هر کدام با یک درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

خلاصه وضعیت مالی سال 97 و شش ماهه نخست 98

صورت سود و زیان

انتهای پیام


کد مطلب: 73422

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73422/تامین-سرمایه-بانک-ملت-آماده-عرضه-اولیه-سهام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com