واگذاری صندوق امانات بانک ایران‌زمین به مشتریان

4 اسفند 1398 ساعت 9:45

بانک ایران زمین، به منظور ارائه خدمات نوین و تکمیل زنجیره عرضه خدمات شایسته به مشتریان، صندوق امانات خود را با شرایطی به مشتریان واگذار می‌کند.


به گزارش اخباربانک، این صندوق‌ها با مجهزترین و ایمن‌ترین امکانات الکترونیک طراحی شده است و مشتریان بانک ایران‌زمین می‌توانند اسناد، اوراق و اشیای ارزشمند خود را که نگهداری آنها در خارج از بانک به خاطر خطرات احتمالی از قبیل حریق، سرقت و... مواجه است، در این صندوق‌ها نگهداری کنند.
 
 بر اساس این گزارش، صندوق‌های امانات بانک ایران‌زمین محلی مطمئن برای حفظ اسناد و اشیای گران‌قیمت و مجهز به سیستم‌های ایمنی ضدحریق و ضدسرقت است که مشتریان می‌توانند برای نگهداری از اشیا قیمتی یا اوراق مهم خود، آنها را از بانک اجاره کنند. 
 
بر این اساس، مشتری می‌تواند هرگونه اشیا و اسنادی را که مایل باشد، به استثنای اشیا و اسناد غیرقانونی و غیرمتعارف و هرآنچه نگهداری آن از نظر قوانین و مقررات غیر مجاز یا جرم شناخته می‌شود (شامل مواد اشتعال‌زا، فساد پذیر، اسلحه سرد و گرم، مهمات، مواد مخدر و نظایر آن) را در صندوق مربوط به خود نگهداری کند.
 
 بانک ایران زمین صندوق اجاره‌ای را با شرایطی به مشتری واگذار می‌کند و هر شخص حقیقی یا حقوقی که به موجب قانون اهلیت انجام معامله را داشته و دارای هر نوع حساب نزد بانک باشد، می‌تواند طبق ضوابط از خدمات صندوق‌های اجاره‌ای بانک استفاده کند. در عین حال، اجاره صندوق کاملا شخصی و اسمی و غیرقابل انتقال است و فقط اجاره‌کننده می‌تواند از آن استفاده کند.


کد مطلب: 73328

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73328/واگذاری-صندوق-امانات-بانک-ایران-زمین-مشتریان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com