۰
بانک پاسارگاد در راستای ارائه خدمات و محصولات نوآورانه و با هدف افزایش حجم فروش فروشگاه‌ها از طریق افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان و خریداران و نیز پتانسیل موجود در میان سپرده‏گذاران، اقدام به معرفی و راه‌اندازی طرح «خرید آنلاین اقساطی» نموده است.
به گزاش اخباربانک، مشتریان دارای سپرده (سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت) بانک پاسارگاد می توانند با عضویت در این طرح و عقد قرارداد با بانک و وثیقه نمودن سپرده خود، به فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد با بانک مراجعه وتا سقف 90 درصد مبلغ سپرده خود که به عنوان وثیقه به بانک معرفی نموده‌اند، کالا یا خدمات موردنظر خود را به‌صورت «اقساطی»، «طبق شرایط توافقی با فروشگاه»و «به صورت آنلاین و بلافاصله»خریداری می‌نمایند.
 
در این طرح، بانک تسهیلاتی پرداخت نمی کند، بلکه طبق توافق آنلاین فروشگاه با مشتری، کالا یا خدمات به صورت اقساطی به مشتریان واگذار می گردد.از سوی دیگربانک با پشتوانه سپرده‌ای که به عنوان وثیقه مشتری تعریف شده است، اقساط مشتریان را به فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح «خرید آنلاین اقساطی» در موعدهای مقرر پرداخت می کند. 
 
در همین راستا ،قاسم رضازاده رییس اداره بازاریابی و برنامه‌ریزی عملیاتی بانک‌پاسارگاد طی گفتگویی عنوان کرد: در طرح «خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد»، فروشندگان بدون تحمل ریسک، نسبت به فروش اقساطی کالا و خدمات خود اقدام می‌کنند و از این طریق علاوه بر آنکه حجم فروش و سود آنها افزایش خواهد یافت، به عنوان عضو این طرح از سوی بانک معرفی خواهند شد. 
 
وی ادامه داد: بانک پاسارگاد به منظور ایجاد شرایط لازم برای تولیدکنندگان بزرگ جهت فروش آنلاین محصولات خود، امکان بهره مندی از یک فروشگاه آنلاین را در اختیار آنها قرار می‌‌دهد. مشتریان بانک‌پاسارگاد به اعتبار سپردهای که نزد بانک دارند، کالای مورد نظر خود را از فروشندگان طرف همکاری خریداری کرده و بانک نیز با همین پشتوانه که به عنوان وثیقه مشتری تعریف شده است، پرداخت اقساط مشتریان را در موعدهای مقرر تضمین می‌کند.
 
رضازاده تصریح کرد: ایجاد بستر لازم برای تولیدکنندگان و فروشگاههای آنلاین جهت عرضه اقساطی کالا برای جامعه بزرگ مشتریان بانک پاسارگاد، بدون ریسک و با تضمین بانک از ویژگی‌های این طرح برای فروشندگان است.
 
وی عدم پرداخت هرگونه کارمزد به بانک  را یکی از مزایای برجسته این طرح برشمرد و در ادامه تصریح کرد: بهره‌برداری دو چندان از سپرده‌گذاری در بانک ،ایجاد امکان خرید اقساطی کالا و خدمات از فروشگاه های آنلاین طرف قرارداد بانک  بدون تشریفات اداری و بلافاصله پس از ثبت آنلاین درخواست و خرید کالا با اقساط کاملاً انعطاف‌پذیر طبق شرایط مشتریان برای هر بار خرید از دیگر مزایای این طرح می باشد . 
 
رییس اداره بازاریابی و برنامه‌ریزی عملیاتی بانک‌پاسارگاددر ادامه گفت : فروش اقساطی کالا و خدمات بدون ریسک وصول مطالبات ؛ افزایش حجم فروش از طریق ایجاد امکان فروش اقساطی و جذب مشتریان بیشتر و همچنین معرفی فروشگاه ازسوی بانک به مشتریان عضو طرح ودر نهایت سودآوری ناشی از فروش اقساطی کالاها و خدمات با نرخ سود مورد نظر فروشگاه از مزایای این طرحبرای فروشندگان می باشد . 
 
انتخاب طرح خریدآنلاین اقساطی بانک پاسارگادبه‌عنوان محصول نوآور
به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به همت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. در این جشنواره «طرح خرید آنلاین اقساطی» بانک‌پاسارگاد، موفق به کسب عنوان محصول نوآور شده و لوح زرین و تقدیرنامه دریافت کرد. گفتنی است بانک‌پاسارگاد با هدف رونق تولید، خرید و فروش کالا و همچنین پاسخگویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی، در اقدامی نوآورانه و منحصر به فرد، از محصول جدید خود به‌نام «خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد» رونمایی کرده است. ایجاد بستر لازم برای تولیدکنندگان و فروشگاه‌های آنلاین جهت عرضه اقساطی کالا برای جامعه‌ی بزرگ مشتریان بانک‌پاسارگاد و از طرف دیگر ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی برای مشتریان این بانک از اهداف اصلی این طرح است.
 
بنابر این گزارش ، در حال حاضر فروشگاه آوای فرش عضو این طرح می باشد و  بانک‌‌پاسارگاد از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تولیدکنندگان بزرگ دعوت می‌کند با مراجعه به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور و یا تماس با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این طرح اقدام نمایند.
https://akhbarbank.com/vdch-inq.23nxvdftt2.html
تازه ترین اخبار