پرداخت سود سهام یک شرکت بورسی در شعب بانک صادرات

26 بهمن 1398 ساعت 10:26

پرداخت سود سهام کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهار محال «قچار» از چهارشنبه گذشته شانزدهم بهمن ماه سال‌جاری در شعب بانک صادرات ایران آغاز شد.


به گزارش اخباربانک، بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت «فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال» با نماد «قچار» می‌توانند از روز یادشده به مدت یک‌سال برای دریافت سود سهام این شرکت در سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٧ به تمامی شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
در این اطلاعیه از سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت «فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال» خواسته‌شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) نسبت به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.
 
 علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفا به ولی (پدر) بلامانع خواهد بود. پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.


کد مطلب: 73179

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/73179/پرداخت-سود-سهام-یک-شرکت-بورسی-شعب-بانک-صادرات

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com