ماجرای برکناری مدیر عامل بیمه ملت چیست؟

7 بهمن 1398 ساعت 9:45

تعدادی از کانال‌‎های تلگرامی در خبری اعلام کردند نظر علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه ملت از مدیریت در این شرکت کنار گذاشته شد و به جای او احمدیان به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شده است.


مدیرعامل شرکت بیمه ملت دقایقی پیش درباره خبر برکناری‌‎اش گفت "حرفی برای گفتن ندارم و کسانی که این شایعه را ساخته‌اند به خدا واگذارشان می‌کنم!"

ساعاتی پیش، تعدادی از کانال‌‎های تلگرامی در خبری اعلام کردند نظر علی صلاحی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه ملت از مدیریت در این  شرکت کنار گذاشته شد و به جای او احمدیان به عنوان سرپرست این شرکت  منصوب شده است.

در همین رابطه،"امین احمدیان" معاون بازاریابی و فروش شرکت بیمه ملت، خبر برکناری صلاحی‌نژاد از سمت مدیریت عاملی این شرکت را تایید و در عین حال سرپرستی  خود بر این شرکت بیمه‌ای  را رد کرد و افزود که هنوز برای تعیین سرپرست جلسه‌ای تشکیل نشده است.

آیا همسر متهم امنیتی سرپرست بیمه ملت میشود؟
برخی شنیده ها حاکیست، با توجه به برکناری صلاحی نژاد از مدیرعاملی بیمه ملت، گویا فشارها برای سرپرستی، امین احمدیان معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت، از سوی برخی جریانات وجود دارد، اگر چه او سرپرستی خود بر بیمه ملت را در گفتگو با خبرنگار «نود اقتصادی» تکذیب کرد.

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه ۸۸ است که سابقه چندین سال سابقه زندانی شدن دارد؛ احمدیان در مواضع همسرش با وی همراه بود و بارها در همین زمینه با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرد.
منبع: نود اقتصادی


کد مطلب: 72872

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/72872/ماجرای-برکناری-مدیر-عامل-بیمه-ملت-چیست

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com