۰
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰

بهترین تلویزیون های سال ۲۰۲۰

هرساله، برندهای محبوب تولید لوازم‌خانگی، آخرین‌مدل و بهترین تلویزیون خود را در نمایشگاهی به نام Consumer Electronic Show (‌ CES) در لاس‌وگاس معرفی می‌کنند.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نفیس ۲۴، در این متن قصد داریم بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۰ را بررسی کنیم.

تلویزیون Samsung Q۹۵۰TS ۸K
تلویزیون سامسونگ مدل Q۹۵۰TS QLED با داشتن یک طراحی بدون حاشیه‌های قابل‌ توجه و یک صفحه‌ نمایش ۸K، می‌تواند تلویزیون برتر سامسونگ در سال ۲۰۲۰ باشد. تلویزیون‌های زیاد ۸K در این جشنواره بوده‌اند، اما چیزی که باعث برتری سامسونگ نسبت به بقیه شده است، حاشیه بسیار نازک آن است که باعث شده نظر دوستداران تلویزیون تمام صفحه را به خود جلب کند.

هرچند این تلویزیون از کیفیت عالی‌ برخوردار نیست، اما واقعاً ارزش خرید را دارد. پنل پیشرفته و مدرنش، کیفیت صدای عالی و هوشمند بودن باعث شده که به تلویزیون برتر تبدیل شود.
تلویزیون Sony XBR Z۸H ۸K

وقتی حرف از کیفیت عالی تصویر می‌شود، Sony XBR Z۸H ۸K برترین است! اگرچه ممکن است بیشتر تلویزیون پرچم‌دار سامسونگ یعنی Q۹۵۰TS ‌توجه ما را جلب کند، اما بدون شک در طبیعی بودن و کیفیت تصویر Sony XBR Z۸H ۸K بهترین است. این تلویزیون هم از امکانات پیشرفته و پنل برخوردار است. درواقع این تلویزیون می‌تواند نورش خیلی زیاد شود؛ اما کاربردش چیست؟! در خانه‌هایی که در طول روز نور زیادی دارند، معمولاً این مشکل رادارند که نور زیاد باعث تار شدن و مشکل در دید تلویزیون شده است؛ اما به لطف Sony XBR Z۸H ۸K دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت!
تلویزیون LG C۹ ۴K

C۹ تلویزیون جدید سری C ال جی است. با وجود اینکه در سال ۲۰۱۹، تلویزیون C۸ ال‌جی در لیست برترین تلویزیون‌ها قرار داشت، امسال C۹ پرقدرت‌تر حضور دارد. تفاوت اصلی C۹ با C۸ پردازنده جدیدی است که دارد. پردازنده جدید باعث شده گیمرها مشتری جدید این نوع تلویزیون‌ها شوند. پردازنده جدید این تلویزیون، پردازنده نسل ۲،Alpha ۹ است. این پردازنده از تکنولوژی‌های AI برای تهیه تصاویر HDR و SDR استفاده می‌کند. این تلویزیون دارای کیفیت عالی و خصوصیات هوشمند است. همچنین این تلویزیون از Dolby Vision هم پشتیبانی می‌کند.
تلویزیون Vizio P-Series Quantum X

با اینکه در سال ۲۰۱۹ تولید شده، اما بازهم در لیست بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است. با وجود اینکه نداشتن Smart Cast و صدای نامناسب باعث شده که بسیاری از خریدارها از خرید آن منصرف شوند، اما نباید از ویژگی‌های دیگر آن چشم‌پوشی کرد، ویژگی‌های خوب آن مثل کیفیت تصویر عالی و قیمت بسیار مناسبی که در برابر ویژگی‌هایش دارد را ببینیم. همچنین این تلویزیون برای خانه‌های روشن و پرنور بسیار مناسب است چون نور کافی دارد.

تلویزیون Samsung Q۹۰R ۸K
یکی از بهترین تلویزیون‌ها، تلویزیون Q۹۰R سامسونگ است. این تلویزیون از Smart Things و Bixby پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون تخت زاویه دید گسترده و کیفیت بسیار مناسبی دارد. در مدل قبل این تلویزیون، مشکلاتی نظیر نور کم وجود داشت که سامسونگ انتقادها را پذیرفت و در این مدل یعنی مدل Q۹۰R، نور تلویزیون را بهتر کرده و تا حدودی توانسته است انتقادها را پایین بیاورد. یکی دیگر از پیشرفت‌های این تلویزیون، ۸K شدن یا QLED شدن تلویزیون است که باعث شده، کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های قبل این تلویزیون داشته باشد. یکی از عیب‌هایی که در Q۹۰R باقی‌مانده، پشتیبانی نکردن Dolby Vision است که امیدواریم در مدل‌های بعدی، سامسونگ این مورد را هم اضافه کند!

تلویزیون Sony A۹G ۴K از سری Master
این تلویزیون، پرچم‌دار جدید سونی و یک جایگزین عالی برای مدل قبل یعنی AF۹ تلویزیون‌های سونی است. این تلویزیون از قابلیت‌های خوبی مثل Dolby Vision و Dolby Atoms پشتیبانی می‌کند؛ اما پشتیبانی نکردن HDR ۱۰+ و ورژن پایین اندروید تی وی عیب این تلویزیون است. همچنین در برابر ویژگی‌هایش، قیمتش بسیار بالا است و همین باعث شده که بسیاری از مشتری‌ها از خرید آن صرف‌نظر کنند؛ اما کیفیت صدا و کیفیت تصویر بسیار خوب و مناسبی دارد.

تلویزیون TCL R۶۲۵ ۴K
پشتیبانی از Dolby Vision، فیلتر Quantum Dot، طبیعی بودن فیلم، کنتراست بالا و مناسب بودن برای خانه‌های روشن و پرنور با یک‌سوم هزینه در برابر تلویزیون‌های دیگر، اصلی‌ترین دلایلی است که ما تلویزیون TCL R۶۲۵ را در لیست تلویزیون‌های برتر قرار داده‌ایم. مهم‌ترین واصلی‌ترین ویژگی این تلویزیون کیفیت خوب تصویر است و همین باعث شده که فیلم بازان زیادی علاقه‌مند به خرید این نوع تلویزیون شوند.

تلویزیون LG GX Gallery ۴K
آخرین تلویزیون از سری بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۰، تلویزیون GX Gallery ال‌جی است. تلویزیون سری جدید GX Gallery ال‌جی آن‌قدر نازک است که شما می‌توانید به چشم یک اثر هنری آن را ببینید!‌ GX Gallery ۴K هم همان کیفیت بسیار عالی تلویزیون‌های ۴K ال‌جی را دارد. همچنین پنل بسیار پیشرفته و مدرن این تلویزیون هم یک ویژگی خوب دیگر تلویزیون‌ها است. این تلویزیون می‌تواند یک انتخاب خیلی عالی برای گیمرها هم باشد. چون هم کیفیت مناسبی دارد و دارای جدیدترین پردازنده یعنی پردازنده Alpha ۹ Gen ۳ AI است. این تلویزیون قیمت بسیار مناسبی هم دارد که می‌تواند برای افرادی که تلویزیون‌های با کیفیت اما ارزان می‌خواهند هم مناسب است.
https://akhbarbank.com/vdccx4qm.2bqie8laa2.html
تازه ترین اخبار