۱
قائم مقام موسسه اعتباری ملل گفت: وصول مطالبات،مهمترین عامل تجدیدمنابع مورد نیاز بانکها میباشد که در شرایط کنونی میتواند نقدینگی لازم در جهت پرداخت تسهیلات بمنظور رونق تولیدفراهم کند.
موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه 66 درصدی می دهد
به گزارش اخباربانک، محمدرضا مروجی ضمن بیان اینکه در صورتهای مالی موسسه با تلاش های همکاران بهبود قابل ملاحظه ای رخ داده است عنوان داشتند وصول مطالبات با پیگیری همکاران نسبت به گذشته رشد داشته و از 3 درصد به 5 درصد بیشتر شده است که این امر باعث ازاد سازی منابع و اعطای تسهیلات  بیشتر به متقاضیان می گردد.
 
وی افزود : افزایش سرمایه موسسه نیز در انتظار مجوز بانک مر کزی وسازمان بورس می باشد که پس از اخذ مجوز ها حدود 66 درصد می باشد که این امر به دو صورت انجام می پذیرد.
 
قائم مقام موسسه ملل اظهارداشت: حدود 100 میلیارد تومان از محل سود انباشته و حدود 300 میلیارد تومان نیز آورده نقدی سهامداران می باشد.
 
مروجی با بیان اینکه هم اکنون سود انباشته موسسه بیش از 100 میلیارد تومان می باشد تصریح کرد: اگر مجوز افزایش سرمایه به سال آینده موکول شود احتمالا افزایش سرمایه از محل سود انباشته بیش از 100 میلیارد تومان خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: سرمایه ملل در حال حاضر با توجه به ابلاغ بال 3( نهاد بین المللی نظارت بانکی) از طرف بانک مرکزی مثل اکثر بانکها کمتر از مبلغ اعلامی بوده و لازم است برای رسیدن به استانداردهای جهانی کیفیت سرمایه خود را بهبود ببخشیم.
 
مروجی افزود: موسسه اعتباری ملل طی چند سال گذشته همواره با رعایت قوانین موجود پولی و بانکی متقاضی تبدیل شدن به بانک بوده است.
https://akhbarbank.com/vdca6an0.49nue15kk4.html
تازه ترین اخبار