۰
بیت‌کوین کماکان باارزش‌ترین ارز دیجیتالی در جهان است.
به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، ارزهای دیجیتالی مانند یک گردباد بازارهای مالی جهان را در نوردیده‌اند و با وجود نگرانی های گسترده از احتمال استفاده از این ارزها در امور مجرمانه ای نظیر پولشویی و تامین مالی تروریسم، استفاده از آن ها در کشورهای مختلف رو به گسترش است.

در ادامه با با ارزش ترین ارزهای دیجیتالی در جهان آشنا می شوید:

۱-بیت کوین
شناخته شده‌ترین و در عین حال قدیمی‌ترین ارز دیجیتالی معتبر دنیا که در سال ۲۰۰۹ معرفی و راه اندازی شد. تاکنون بیش از سه چهارم کل بیت کوین های موجود استخراج شده اند و ارزش بیت کوین های موجود در بازار در حال حاضر ۱۵۶.۵۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۲- اتریوم
این ارز از سال ۲۰۱۵ وارد بازارها شد و یکی از محبوب‌ترین ارزهای مورد استفاده در قرارداده ای هوشمند است. ارزش اتریوم های موجود در بازار در حال حاضر ۱۷.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۳- ریپل
با وجود ان که هدف از معرفی ریپل، تسهیل تراکنش های بین شرکت ها و موسسات مالی بزرگ بود، این ارز به یک ارز دیجیتالی محبوب تبدیل شده است و ارزش ریپل های موجود در بازار در حال حاضر ۹.۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۴- بیت کوین کش
یک ارز دیجیتالی مشابه بیت کوین که در سال ۲۰۱۷ توسعه داده شد. این ارز دارای تعرفه‌های ارزان تری در مقایسه با بیت کوین است و ارزش بیت کوین کش های موجود در بازار در حال حاضر ۵.۷۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۵- بیت کوین اس وی
یکی دیگر از ارزهای دارای عملکرد مشابه بیت کوین که دارای پروتکل های امنیتی بیشتری در مقایسه با بیت کوین کش است و به همین دلیل نیز هزینه استخراج بالاتری دارد. ارزش بیت کوین اس وی های موجود در بازار در حال حاضر ۵.۵۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۶- تتر
یک ارز دیجیتالی که به گونه‌ای توسعه داده شده است که دارای ثبات قیمتی بیشتری باشد. این ارز متکی به دلار کانادا، روپیه هند و یورو بودهو ارزش تترهای موجود در بازار در حال حاضر ۴.۱۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۷- لایت کوین
در سال ۲۰۱۱ و با تکیه بر چارچوب های استاندارد بیت کوین طراحی و عرضه شد. سرعت انتقال و میزان استخراج ارز دو عامل متمایز لایت کوین از بیت کوین هستند. ارزش لایت کوین های موجود در بازار در حال حاضر ۳.۵۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcirvay.t1aru2bcct.html
تازه ترین اخبار