۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷

رمز دوم پیامکی برای پنج بانک فعال نشده است+عکس

ارسال رمز دوم یکبار مصرف پیامکی هنوز برای پنج بانک فعال نشده است.
رمز دوم پیامکی برای پنج بانک فعال نشده است+عکس
به گزارش خبرنگار اخباربانک، بر اساس اعلام بانک مرکزی پنجم بهمن ماه سال جاری آخرین روز فعال بودن رمزهای دوم ایستا در شبکه بانکی خواهد بود.

از آن تاریخ به بعد دیگر رمز های ایستا در درگاه های پرداخت برای مبالغ بیش از ۱۰۰ هزار تومان غیر فعال شده و همه خرید ها باید با رمز دوم یکبار مصرف انجام شود.

بانک مرکزی برای دسترسی آسان مشتریان به رمز دوم پیامکی چندی پیش سامانه هریم را افتتاح کرد.

این سامانه به مشتریان این امکان را می‌دهد که با فشردن درخواست رمز پویای پیامکی در درگاه‌های پرداخت اینترنتی، رمز دوم به شماره موبایل ثبت شده دارنده کارت ارسال شود.

این سامانه از چندی پیش آغاز به کار کرده و هم اکنون بیش از ۳۰ بانک و موسسه اعتباری به این سامانه متصل شده و رمز دوم پیامکی را برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

خبرنگار ما شب گذشته شماره کارت های همه بانک ها را جهت فعال بودن رمز دوم پیامکی امتحان و مشخص شد در حال حاضر ۵ بانک هنوز به سامانه پیامکی هریم متصل نیستند.

بانک های ملی، آینده، کارآفرین، توسعه تعاون و توسعه صادرات بانک‌هایی هستند که هنوز به این سامانه متصل نشده و با توجه به پیغام درج شده در سامانه های پرداخت در چند روز آینده به سامانه پیامکی هریم متصل خواهند شد.



همچنین در بین موسسات اعتباری نیز تنها موسسه اعتباری توسعه هنوز به سامانه هریم بانک مرکزی جهت ارسال رمز دوم پیامکی متصل نشده است.

رئیس کل بانک مرکزی چندی پیش گفته بود همه بانک‌ها و موسسات اعتباری به تدریج به سامانه هریم جهت ارسال رمز دوم پیامکی متصل خواهند شد.
https://akhbarbank.com/vdcjaaea.uqe8azsffu.html
تازه ترین اخبار