۰
بانک سامان با اتصال سیستم‌های بانکی خود به سامانه هریم، ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک را آغاز کرد.
به گزارش اخباربانک، بانک سامان باهدف تسهیل استفاده مشتریان خود از رمز دوم پویا، علاوه بر اپلیکیشن رمزینه، امکان دریافت این رمز از طریق پیامک را نیز فراهم کرد.

بر این اساس تمامی مشتریان بانک سامان ازاین‌پس برای انجام عملیات بانکی که نیازمند رمز دوم است، می‌توانند از رمز دوم پویای پیامکی استفاده کنند که این رمز هم‌اکنون در قالب ارسال پیامک و اپلیکیشن تولید رمز بانک سامان با عنوان «رمزینه» در دسترس است.

گفتنی است، مشتریان برای دریافت رمز پویا از طریق پیام‌کوتاه لازم است در هنگام انجام عملیات بانکی و در صفحه‌ پرداختی که اطلاعات حساب‌ را در آن وارد می‌کنند، گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب تا این رمز به صورت پیامک برای آن‌ها ارسال شود.

لازم به ذکر است، مشتریانی که هم‌اکنون در سامانه پیام‌کوتاه بانک سامان عضو هستند و پیامک‌های بانکی دریافت می‌کنند، به‌صورت خودکار دریافت پیام‌کوتاه حاوی رمز دوم پویا بر روی همان خط برای آن‌ها فعال می‌شود.

در همین حال مشتریانی که پیامک‌های هشداری و بانکی دریافت نمی‌کنند، لازم است برای فعال‌سازی سرویس رمز دوم پویای پیامکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سامان در سراسر کشور نسبت به تائید شماره تلفن همراه خود از طریق منوی صدور و تغییر رمز اقدام کنند و در صورت عدم تطابق شماره درج‌شده با شماره فعلی در اسرع وقت با حضور در یکی از شعب بانک سامان شماره تلفن جدید خود را به بانک اعلام کنند.

مشتریان در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس بگیرند
 
https://akhbarbank.com/vdciuqay.t1ar52bcct.html
تازه ترین اخبار