۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹

افزایش سرمایه اعتباری ملل تایید شد

افزایش سرمایه شرکت اعتباری ملل از سوی حسابرس و بازرس قانونی تایید شد.
افزایش سرمایه اعتباری ملل تایید شد
به گزارش اخباربانک، شرکت اعتباری ملل با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد: با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار «مصوب ۱۷ مهر ماه ۹۵ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار» بر اساس گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور دستیابی به اهداف توسعه ای موسسه، افزایش توان رقابت پذیری، اصلاح ساختار مالی، افزایش نسبت کفایت سرمایه و هم چنین کاهش ریسک ناشی از آن است که در ۱۹ خرداد ماه ۹۸ به تصویب هیات مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بر اساس این گزارش شفاف سازی، میزان افزایش سرمایه ۶۵ درصد و محل تامین آن مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته است. همچنین در ادامه این گزارش شفاف سازی آمده است که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور در این ارتباط به شرح ذیل اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه، حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارقام نگر آریا) گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۱۸ فرودین ماه ۹۸ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۶.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را تایید کرد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
https://akhbarbank.com/vdcaein0.49nue15kk4.html
تازه ترین اخبار