۰
همراه بانک انصار بدون اطلاع قبلی به مشتریان از ابتدای روز گذشته تا لحظه تنظیم خبر(ساعت ۲۲ شب گذشته) غیر فعال بود.
قطع همراه بانک انصار بدون اطلاع قبلی به مشتریان +عکس
به گزارش خبرنگار اخباربانک، همراه بانک انصار روز گذشته برای مشتریان این بانک غیر فعال بود، این در حالی است که هیچ گونه اطلاع رسانی در این خصوص به مشتریان انجام نشده است.

مشتریان بانک انصار در هنگام ورود به موبایل بانک با پیغام خطا در اتصال به اینترنت مواجه می شدند، این در حالی است که اتصال به اینترنت بدون مشکل صورت پذیرفته بود.

قطعی سامانه های الکترونیکی در بانک‌ها و موسسات اعتباری امری مرسوم برای ارتقای سیستم های امنیتی و به روز رسانی ارائه خدمات بیشتر می باشد.

معمولا قطع کردن خدمات الکترونیکی در زمان هایی از روز انجام می‌شود که کمترین استفاده از خدمات اینترنت بانک و همراه بانک صورت می پذیرد.

بانکهای بزرگ و نامدار معمولاً بروز رسانی و ارتقای کیفیت خدمات خود در سامانه های الکترونیکی خود را بامداد روز های تعطیل انجام می‌دهند و البته از چند روز قبل غیر فعال سازی خدمات را به مشتریان از طریق سایت و پیامک اطلاع می دهند.

با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک نیز مشاهده می شود که آخرین خبر درج شده در این بانک مربوط به ۱۰ روز پیش بوده و در این مدت هیچ گونه اطلاع رسانی و خبری توسط روابط عمومی این بانک منتشر نشده است!

تصویر پیغام خطای موبایل بانک انصار بر روی گوشی یکی از مشتریان را در زیر مشاهده می کنید.

https://akhbarbank.com/vdcgz39u.ak9xx4prra.html
تازه ترین اخبار