۰
اولین خودروی ساخت سونی؛ مثل فیلم‌های تخیلی!
خودرو کانسپت سونی ویژن اس (Sony Vision-S) در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی شد. در ادامه می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های این خودروی مفهومی سونی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

نگاهی به خودرو کانسپت سونی ویژن اس در نمایشگاه CES 2020

شرکت سونی به عنوان یکی از غول‌های دنیای فناوری، هر ساله در نمایشگاه CES حاضر می‌شود و جدیدترین دستاورد‌های خود در حوزه تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد. اما این بار سونی یک سورپرایز برای ما داشت و با معرفی یک خودرو مفهومی، ورود خود به عرصه خودروسازی را اعلام کرد. البته خبر‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این که سونی قصد ندارد به صورت جدی وارد دنیای خودروسازی شود، اما با معرفی خودرو کانسپت Vision-S، توانایی‌های خود در این حوزه را به رخ کشید.

نگاهی به خودرو کانسپت سونی ویژن اس در نمایشگاه CES 2020
کانسپت سونی ویژن اس با همکاری شرکت‌های بزرگی مانند بوش، انویدیا، کانتیننتال و کوالکام ساخته شده و در آن شاهد به کارگیری ۳۳ سنسور مختلف در داخل و خارج خودرو هستیم. تکنولوژی رانندگی خودران سطح ۲، فناوری Reality Audio ۳۶۰ برای صدای باکیفیت و فراگیر ۳۶۰ درجه، نمایشگر‌های فوق عریض در داخل کابین، هوش مصنوعی، ارتباط از راه دور، فناوری‌های ابری سونی، سنسور‌های تصویری CMOS، تشخیص اشیا، حالت LiDAR برای دید در روز و شب و دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو از جمله تکنولوژی‌هایی هستند که در این خودرو به کار رفته‌اند. Vision-S همچنین از دو موتور ۲۰۰ کیلوواتی استفاده می‌کند و می‌تواند در مدت ۴.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
https://akhbarbank.com/vdcbz0bz.rhb5gpiuur.html
تازه ترین اخبار